بازدید 6566

تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک تصویب شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت نمایندگان با تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳ 20 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روح الله عباسپور در نشست عصر دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خبرنگاران گفت: بررسی درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در دستور کار امروز بود که نمایندگان متقاضی و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دادند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن افزود: پس از استماع گزارش، کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحات را قانع کننده ندانست و مقرر شد طرح تحقیق و تفحص برای بررسی به صحن علنی ارسال شود تا نمایندگان در صحن علنی مجلس درباره آن تصمیم‌گیری کنند.
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس نحوه واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی، کارآمدی مدیریتی، شیوه به کارگیری نیروی انسانی و.. را از محور‌های تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بر شمرد.
وی درباره دومین دستورکار کمیسیون خاطرنشان کرد: ادامه بررسی طرح اصلاح قانون و بررسی مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ این طرح که درباره کاهش حریم معادن و مدت استعلام وزارت صمت از دستگاه‌های مربوطه برای صدور مجوز اکتشاف و فعالیت بود در نشست امروز بررسی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها