بازدید 9706

تکذیب فوت سه نفر در اعتراضات مربوط به تنش آبی

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با توضیحاتی در خصوص اعتراضات مردمی در برخی نقاط استان در خصوص مشکلات ناشی از تنش آبی در این استان گفت: معاندان نظام در روزهای اخیر به دروغ مطالب و ویدئوهایی مبنی بر کشته شدن سه نفر در این استان منتشر کرده‌اند که از اساس کذب است.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 19 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، ولی‌اله حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مردم استان خوزستان در مناطقی از استان مطالبات بحقی در خصوص تامین آب مناطق‌شان داشته‌اند که خادمان آن‌ها در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال رفع آن هستند و در این بین دشمنان قسم‌خورده نظام با اهداف خاص، کلیپ‌های متعددی مبنی بر فوت سه نفر از شهروندان و دو مامور در فضای مجازی در این زمینه منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: در وقایع اخیر فقط یک نفر از شهروندان بی‌گناه شادگانی بر اثر تیراندازی اغتشاشگران به سمت ترانس برق که به قصد تخریب اموال عمومی و تحریک مردم و وانمود کرد فضای ناامنی صورت گرفته، فوت شد که شناسایی و دستگیری عوامل فوت این فرد بی‌گناه در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.

حیاتی گفت: در شامگاه ۲۵ تیرماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان جلوی درب منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفت و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت کرد که دلیل قتل این فرد، اختلافات خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر نداشته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در خصوص ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی در خصوص شهادت دو مامور نیروی انتظامی نیز گفت: این موضوع مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک‌های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین اخبار کذبی توسط معاندان نظام و عوامل فریب‌خورده بیگانه در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد یاس و تفرقه‌افکنی، تشویش اذهان عمومی و خدشه‌دار کردن امنیت روانی جامعه منتشر می‌شود از مردم درخواست می‌کنیم به هیچ وجه به این اخبار توجه نکنند.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند نظم و آرامش در جامعه حفظ شود و این گونه شیطنت‌ها به منظور ایجاد نفاق میان مردم و فرزندان خود در نیروی انتظامی انجام می‌شود که راه به جایی نخواهند برد.

حیاتی افزود: به رغم همه هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان قسم‌خورده نظام، مردم فهیم و هوشیار خوزستان، قطعا با شعور و فهم بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده‌ها را داشته و همیشه دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه بوده و خواهند بود.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم ولایتمدار استان خوزستان که همواره توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند اکنون استان در آرامش کامل قرار دارد و امیدواریم با همت دولتمردان هر چه زودتر مشکلات ناشی از تنش آبی استان برطرف شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: همه مسئولان استان خوزستان و از جمله استاندار سختکوش در تلاش هستند که کمبود منابع آبی را مدیریت و جبران کنند و در این راستا حساسیت مسئولان کشوری را نیز در این زمینه ایجاد کرده به طوری که روز جمعه هیاتی عالی رتبه از سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در ستاد مدیریت بحران استانداری حاضر شدند تا برای مشکلات آبی استان چاره‌اندیشی کنند.

وی گفت: متاسفانه به دلیل خشکسالی امسال، منابع آبی در کشور و به تبع استان خوزستان به شدت کاهش پیدا کرده ولی مسئولان کشوری و استانی تمام همت خود را به کار گرفته تا این تنش آبی را به حداقل رسانده و آب مورد نیاز شهروندان خوزستانی را تامین کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۲
راست میگه من خبر موثق دارم که تازه هفت یا هشت نفرم زنده شدن.
تا یروز می گفتند که این تصاویر قدیمی و جعلی است. امروز می گویند که کشته ها دروغ است. دروغ، سراسر شما هستید و این سایتهای به اصطلاح خبری که از سرمایه این ملت ارتزاق می کنند، حرفهای شما را منعکس می کنند ولی دردهای مردم را لاپوشانی می کنند.
مسئولین هر چی به ضررشون باشه تکذیب میکنن....
مردمم فهمیدن که هرچی مسئولین تکذیب میکنن پس حتما اتفاق افتاده
دیگه حناتون پیش مردم رنگی نداره مسئولین حقه باز
ببخشید ، همه مسئولان واستاندار سختکوش ، چه جوری می خوان آب تهیه کنند ؟؟؟
مگه آب تولید کردنیه ؟؟ سالها سیاست غلط آبی و محیط زیستی این نتیجه رو داده و شما هم که نه کاره ای هستید و نه میاید مسئولیت گند بقیه رو قبول کنید ( خودشون هم که قبول نمی کنند)
هر کس هم که گقت کشور به سمت ورشکستگی آبی میره ، سریع معاند و منافق و دشمن خوندید و خفه کردید ...

مثلا می خواید الان چی کار کنید ؟
واقعاً راست میگه ؟
باز هم عده ای برای مطالبه حق خودشون اعتراض کردند و باز هم مسئولین بی کفایت اسم این مردم بیگناه معترض رو گذاشتند اغتشاشگر
اعتراضات یک هفته دیگه ادامه داشته باشه باز مثل گذشته آقایان به عوض پذیرش اشتباهات و کم کاری های خودشون، با سند و مدرک می خوان ثابت کنن که این اعتراضات از امریکا و اسراییل خط میگیره و با افتخار می گن سرشاخه اغتاشاشگران رو شناسایی و دستگیر کردیم. و باز هم مشکلات باقی خواهد ماند . مسئول بی کفایت نالایق هم به جهت شجاعت و درایت در سرکوب اغتشاشگران، راهی مسئولیتهای بالاتر خواهد شد. درست مثل استاندار قبلی که استان رو با خاک یکسان کرد و پاداشش شد ریاست یک سازمان ملی. شکر خدا نمردیم و مفهوم تدبیر و امید رو هم متوجه شدیم.
این حرفها دیگه تکراریه. حداقل جمله بندیهاتون برای ماست مالی رو عوض کنین
تا دیروز بی آبی رو تکذیب میکردن.
بعدش میگفتن اصلا اعتراضی وجود نداره.
حالا هم که کشته ای در کار نیست...

اساتید کذب و فریب
اگه واقعیت داشته باشه هم مطمئنا شما اعلام نمی کنید.
مشخص بود از اول !!!
کشتههههه ؟؟؟؟؟!!!! اصلا و ابدا اینها همش معاند هستند خبر میدن
الان خوزستان پر از آب هست و مردم در تانکرهای خودشون آب میوه دارن از انواع مختلف

رسانه های خارجی معاند بهرت هست برن اول سیل آلمان رو ببینند و مقایسه کنند چقددددررر ما پیشرفته هستیم در سیل خودمون 1 نفر مفقود شده و البته کشته نشده و احتمالا رفته خریدی چیزی بر میگرده اما آلمان 400 نفر کشته 800 نفر مجروح و .... شدن
پس ما بهتر هستیم
انشالله که شما راست میگوئید
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..........................................
تكذيب
مشکلات را حل کنید فقط بلدید تکذیب کنید
تکذیب======================================تاییداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وقتی تکذیب میکنید یعنی واقعیت هست دیگه بعد از 42 سال میشناسیم شما را
ما هم باور کردیم. دروغ اگر کنتور داشت خیلی خوب میشد.
بعد ۴۲ سال تازه فهمیدید خوزستان مشکل اب داره
به زودی تکذیب میکنند که اصلاً استانی به نام خوزستان وجود دارد.
یه ذره وجدان داشته باش. الآن چند شبه نیروهای امنیتی با اسلحه و گازاشک آور افتادن به جون مردم ، فقط به خاطر آب. انوقت تو میگی دروغه
دراینکه به حرفهای شماهیچ اعتمادی نیست،شک نداریم
همین که تکذیب شده مطمئن باشید درست بوده
اين براي يك كشور فاجعه هست كه مردم انقدر به مسولين بي اعتماد باشن،فاجعه تر از بي ابي ،بي اعتمادي هست كه علتش هم دروغ گفتن مسولين هست اگر بفهمن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل