بازدید 8504

واکنش پاکستان به ربایش دختر سفیرافغانستان

پاکستان در واکنش به ماجرای ربایش و شکنجه دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد گفت: امنیت سفیر افغانستان و خانواده وی تقویت شده و عاملان اصلی این حادثه شناسایی و تحویل عدالت خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 17 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه از ماجرای ربوده شدن دختر «نجیب اله علی خیل» سفیر افغانستان در اسلام‌آباد توسط عناصر ناشناس و آزادی وی پس از چند ساعت خبر داد.

گفته می‌شود که خانم «سلسله علی خیل» توسط افراد ناشناس ربوده و مورد شکنجه قرار گرفت. وی پس از چند ساعت اسارت آزاد و برای درمان تحت مراقب پزشکی در بیمارستان قرار گرفت.

وزارت امور خارجه پاکستان نیز روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد هنگام سوار شدن بر یک وسیله نقلیه اجاره‌ای مورد تعرض قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است: پلیس اسلام‌آباد تحقیقات کاملی را درباره این حادثه آغاز کرده و دیگر سازمان‌های مجری قانون نیز عناصر اصلی تعرض به دختر سفیر افغانستان را شناسایی و برای محاکمه تحویل عدالت خواهند داد.

وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد که تامین امنیت نمایندگی‌های دیپلماتیک همچنین دیپلمات‌های و اعضای خانواده‌های آنان برای دولت پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است و چنین حوادثی قابل تحمیل نیست و نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار