بازدید 11847

روش‌های افزایش لایک اینستاگرام توسط برتر آموز

سایت برتر آموز یکی از بهترین سایت های آموزشی ایران در طی یک مطلب روش های افزایش لایک اینستاگرام را آموزش داد که یکی از مهمترین بخش ها برای پیج های بیزینسی میباشد
کد خبر: ۱۰۶۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 17 July 2021

اینستاگرام یکی از مهمترین و پرمخاطب ترین اپلیکیشن ها در ایران میباشد. روزانه میلیون ها نفر در ایران ساعات زیادی را در این برنامه سپری میکنند. اما در این بین برخی از افراد که صاحب پیج های اینستاگرامی هستند بدون اطلاعات اولیه از این برنامه قصد دارد در این فضا فعالیت کنند اما قطعا به نتیجه مطلوبی نمیرسند. سایت برتر آموز یکی از بهترین سایت های آموزشی ایران در طی یک مطلب روش های افزایش لایک اینستاگرام را آموزش داد که یکی از مهمترین بخش ها برای پیج های بیزینسی میباشد زیرا وقتی لایک پست های شما زیاد باشد افراد زیادی همراه شما هستند و این قطعا برای رشد بیزینس و پیج شما عالیست پس ادامه همراه ما باشید.

روش‌های افزایش لایک اینستاگرام توسط برتر آموز

روش های افزایش لایک اینستاگرام

شما پیش از هر چیزی باید آموزش اینستاگرام را ببینید تا بدانید چطور باید با این اپلیکیشن کار کرد، وقتی شما با الگوریتم ها و بخش های مختلف این برنامه آشنا باشید قطعا میتوانید رشد خوبی را مشاهده کنید و در ادامه درآمد خوبی را هم تجربه کنید. چند روش مهم افزایش لایک را به شما در ادامه خواهیم گفت.

روش اول: فعالیت مستمر در اینستاگرام

یکی از مهمترین موارد برای افزایش لایک فعالیت مستمر در اینستاگرام میباشد، حال این فعالیت مستمر یعنی پست گذاشتن مرتب و به وقتش، استوری های آموزشی و روزانه برای درگیر کردن مخاطب که در نهایت تعامل کاربر با پیج شما عالی شده و لایک شما افزایش پیدا میکند.

روش دوم: تبلیغات در پیج های دیگر

قطعا یکی از دلیل هایی که لایک کمی دارید این میباشد که افراد کمی شما را میشناسند، اگر شما مخاطبین خود را افزایش دهید قطعا لایک شما هم افزایش پیدا میکند. شما با تبلیغات در پیج های پرمخاطب میتوانید فالوئر زیادی را جذب پیج خود کنید و در این بین زمانی که پستی منتشر کنید افراد زیادی میبینند و لایک پست های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

روش سوم: گرافیک و کیفیت پست

شاید این مورد را خیلی بهش توجه کنید! اما قطعا مورد بسیار مهمیست که شما باید از آن به راحتی نگذرید. وقتی شما کاور جذاب و تدوین جذابی روی پست های خود انجام دهید کاربر با علاقه مطلب شمارا مشاهده میکند و در نهایت پست شمارا لایک میکند. قطعا شما باید آموزش فتوشاپ را مشاهده کنید که بتوانید کاورهای جذابی طراحی کنید که همین امر به رفتن پست های شما به اکسپلور کمک بسیار شایانی خواهد کرد.

روش چهارم: رفتن به اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام سوخت موشک برای پیج و پست های شماست. وقتی پست شما وارد اکسپلور شود خیل عظیمی از افراد پست های شمارا مشاهده خواهند کرد و در این بین حتی بیشتر از فالوئر پیجتان میتوانید لایک پست را افزایش دهید آنهم به صورت کاملا واقعی. اما قطعا سوالی پیش خواهد آمد که چطور میتوان وارد اکسپلور شد؟ پاسخ این سوال مشخص است با محتوای جذاب و کاور جذاب و تعامل کاربر با پست شما در لحظات اولیه انتشار پست، پست شما وارد اکسپلور خواهد شد و اینجا طعم افزایش لایک و افزایش فالوئو واقعی را خواهید چشید.

روش پنجم: جایزه گذاشتن

این روش قطعا جوابگوست، شما بعد از انتشار پست از فالوئرهای خود درخواست خواهید کرد که اگر پست شمارا لایک کنند از بین کسانی که لایک کرده اند قرعه کشی خواهید کرد و جوایز جذابی را خواهید داد. قطعا با این کار کاربران برای بردن جوایز شما سریعا پست شمارا لایک میکنند تا هدیه ویژه شمارا دریافت کنند. البته خیلی این کارا انجام ندهید زیرا اینستاگرام اگر متوجه این موضوع شود ممکن است پست شمارا پاک کند، پس سعی کنید خیلی مخفیانه این درخواست را از کاربران خود داشته باشید تا لایک ها و حتی کامنت های پست های شما افزایش پیدا کند.

روش ششم: استفاده از ربات

قطعا این روش پیشنهاد نمیشود زیرا ممکن از به پیج شما آسیب های زیادی بزند. زیرا اینستاگرام پیج هایی که از ربات استفاده میکنند را اگر متوجه شود جریمه خواهد کرد. پس سعی کنید از این روش استفاده نکنید اما اگر خیلی تمایل به افزایش لایک دارید میتوانید از سایت هایی که فروش لایک انجام میدهد شروع کنید و در ازای پرداخت مبلغی تعدادی مشخص لایک برای پست شما در نظر گرفته خواهد شد و لایک های شما افزایش خواهد یافت. توجه کنید این لایک ها کاملا فیک بوده و ممکن از با یوزرنیم های کاملا خارجی به سمت پیج شما انجام شود که ممکن از فالورهای شما متوجه این کار شما شوند.

در نهایت شما شش روش افزایش لایک را یاد گرفتید که میتوانید از آن استفاده کنید اما قطعا پیشنهاد ما روش اول و دوم میباشد. یعنی فعالیت مستمر در کنارش تبلیغات در اینستاگرام باعث خواهد شد تعامل کاربر با شما زیاد شود و لایک های پست شما افزایش پیدا کند. در ضمن اگر خیلی تعداد لایک های شما کم بوده و دوست ندارید این مقدار نمایش داده شود میتوانید تعداد لایک ها مخفی کنید که کسی به جز شما قادر به دیدن تعداد لایک های پست هایتان خواهد بود.

منبع : برتر آموز

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی