بازدید 5216

دستگیری عامل سرقت از انبار امور آب مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عامل سرقت میلیاردی اموال دولتی انبار امور آب این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸ 13 July 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمد توحیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و کشف پیش دستانه و جلوگیری از بروز ضررهای جبران ناپذیر فاضلاب و سیم‌های مسی امور آب شهرستان با تشکیل یک تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با رصد شیوه و شگرد بکار رفته سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و با دستور مقام قضایی با یک دستگاه خودرو در حین خالی کردن اموال مسروقه امور آب سیم‌های مسی جهت فروش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی و بازجویی‌های اولیه به بزه‌های ارتکابی اعتراف کرد، اظهار داشت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: متهم به پنج سرقت از انبار اداره امور آب اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند سارق سیم و کابل های برق مخابرات به ارزش یک میلیارد ریال را شناسایی و دستگیر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی