بازدید 5158
۲

افزایش فعالیت پلیس با قطع برق

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت پلیس با قطع برق افزایش پیدا کرده است، بر ضرورت جداشدن سیستم چراغ‌های ترافیکی از برق شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 06 July 2021

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خاموشی‌های اخیر پایتخت که موجب از کارافتادن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز شده است، گفت: خاموشی‌ها کار پلیس را به خصوص در حوزه ترافیکی و موضوعات مرتبط با آن بیشتر کرده است و ما بعضا از همکاران انتظامی برای کمک عوامل راهور به خصوص در تقاطع‌های مهم و پرتردد استفاده کرده‌ایم.

وی با انتقاد از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همزمان با قطع برق گفت: متاسفانه برای چراغ تقاطع ها فکری جدی نشده است و برق آن‌ها قطع می‌شود. این قطع برق مشکلاتی را به‌خصوص در حوزه ترافیک برای ما درست می‌کند بنابراین باعث شده است تا ما از ماموران انتظامی برای این موضوع کمک بگیریم.

رحیمی ادامه داد: در مورد جدا بودن منبع برق چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری نیز گفت‌وگو و تاکید کردیم که حتما فکری در این خصوص بکنند. حتی می‌توان از سیستم تامین برق با انرژی خورشیدی برای این چراغ‌ها استفاده یا آن‌ها را به سیستم برق اضطراری متصل کرد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه قطع برق در واقع زحمت پلیس را در بخش انضباط ترافیکی و موضوعات مختلف بیشتر کرده است، گفت: البته در بحث امنیتی مشکلی نداشتیم و پیش بینی کامل این موضوع را کرده بودیم اما در مجموع می‌توان گفت که با قطع برق تلاش و فعالیت پلیس هم در شب و هم در روز افزایش پیدا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
یه چیزی وجود داره به نام پنل خورشیدی !!!!
دریغ از یک مدیریت درست در کشور
اخه یه چراغ راهنمایی چقدر نیاز به برق داره که از پنل خورشیدی استفاده نمیشه
فرمايش اين فرمانده پليس كاملا" نادرست است :
ديشب و پريشب دو مرتبه برق خيابان محل زندگي بنده در تهرانپارس بالاتر از فلكه سوم قطع شد ( از ساعت 10شب تا حدود12شب) هردوشب را مجبور شدم جلو درب پاركينگ باشم تا همسايه ها براي ورد به پاركينگ مشكل نداشته باشند.در تاريكي مطلق در طول يك خيابان حدود يك كيلومتري يك بار هم ماشين گشت پليس چراغش پيدا نشد.
برادر من مردم كه از پليس انتظاري ندارند مگر مجبوري جملات غير واقعي بگوئي .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس