بازدید 5957

تهدید کنسولگری فرانسه در الناصریه توسط قبیله عراقی

یک قبیله عراقی روز یکشنبه تهدید کرد کنسولگری فرانسه در الناصریه مرکز استان ذی قار را به علت اهانت کنسول فرانسوی به این قبیله و دخالت در امور غیر مرتبط با او تعطیل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸ 05 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیصر آل عجیل الحسیناوی شیخ کل عشایر الحسینات در گفتگو با رسانه‌های عراقی گفت: کنسول فرانسه در الناصریه نقش نیرو‌های اشغالگر را در تفرقه بین عشایر استان به ویژه علیه قبیله الحسینات بازی می‌کند.

وی افزود: عادل الکنزاوی کنسول فرانسه در الناصریه بار‌ها در نشست‌های متعدد گفته است که «قبیله الحسینات اصل و ریشه‌ای ندارد و صرفا یک تجمع است».

شیخ کل عشیره‌های الحسینات افزود: کنسول فرانسه همه حد و مرز‌های مجاز را در کار خود شکسته و در مساله‌ای دخالت کرده که به او مطلقا ربطی ندارد.

الحسیناوی گفت که افراد قبیله اش در ۴۸ ساعت آینده تدابیر لازم را در این باره اتخاذ خواهند کرد که از جمله آن‌ها تظاهرات اعتراضی مقابل کنسولگری فرانسه و تعطیلی آن خواهد بود، زیرا کنسول هنوز از قبیله الحسینات عذرخواهی نکرده است.

وی افزود: قبیله ما تلاش خواهد کرد با سفیر فرانسه در بغداد نیز دیدار و از کنسول به دولت فرانسه از طریق سفیر آن کشور شکایت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل