بازدید 15297
توئیت مقام ارشد وزارت بهداشت دردسر ساز شد

شکایت از کیانوش جهانپور

علی مجتهدزاده وکیل دادگستری که این ماجرا را پیگیری می کند امروز در توئیتی نوشت: "شکایت از جهانپور در دادسرای فرهنگ ورسانه در يکی از شعب بازپرسی ثبت شد."
کد خبر: ۱۰۶۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 28 June 2021
 
به گزارش تابناک به نقل از فرارو، برخی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران با به راه انداختن یک کارزار از کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو به قوه قضائیه شکایت کردند. 

درمتن تنظیم شده این کارزار آمده است: «با توجه به انتشار توییتی با محتوای توهین‌آمیز از سوی کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو و توهین به منتقدین نظام توزیع واکسن کرونا، ما جمعی از شهروندان ایرانی قصد شکایت رسمی از ایشان به دادسرای فرهنگ و رسانه را داریم.

تاکنون بیش از چهار هزار نفر به کارزار شکایت از جهانپور پیوسته اند. 

علی مجتهدزاده وکیل دادگستری که این ماجرا را پیگیری می کند امروز در توئیتی نوشت: "شکایت از جهانپور در دادسرای فرهنگ ورسانه در يکی از شعب بازپرسی ثبت شد."

 

کیانوش جهانپور هفته گذشته توئیتی عجیب منتشر کرد که در اینگونه برداشت می شد که به منتقدان روند واکسیناسیون در کشور فحاشی کرده و آنها را «پفیوز» خوانده است. 

جهانپور پس از واکنش‌های تند به توئیتش اعلام کرد که منظورش منتقدان نبوده است مخاطبش "مافیای واردات" بوده است. 

توئیت جهانپور با انتقاد اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور روبه رو شد. بسیاری از کاربران خواستار برکناری او شدند اما در عمل وزیر بهداشت از این مقام وزارتخانه دفاع کرد. 

سعید نمکی توئیت جهانپور را ناشی از "خستگی" از  فشار "واردگنندگان" دارو دانست و گفت: «من گفتم چرا خود را به دردسر می‌اندازی، برخی‌ها به دنبال این هستند که ما را اذیت کنند و ما وقتی شعر و ادبیات و طنز و هنر را می‌توانیم وارد گفتمان‌مان کنیم، دلیلی ندارد که این واژگان را استفاده کنیم. باید در کمال خونسردی توفیق عظیمی که به دست آورده‌ایم را پایمال نکنیم.»

اما جهانپور دست بردار نبود و در ادامه به اظهار نظر خود اصرار کرد و حتی فراتر از آن را رفت و گفت که "لایق بیشتر از این بودند" و "ادب اجازه نداده است." 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
چیزی ندارم بگم
قطعا مافیای واردات در حال گشایش مسیر جهت در دست گیری وارردات واکسن است و این بزرگواران هم برای رضای خدا اقدام به شکایت ننموده اند وگرنه ممرهای بسیاری برای شکایت هست
کیانوش، برو.
یه نفر هم شجاعت داره و راستش رو میگه می خواهید حالش را بگیرید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
مثل آدم نمیتونه راست بگه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
راست چی رو میگه؟
خوابی یا خودت رو زدی به خواب.
اقایون باید ادبیات طلبکارانه رو با ملت بزارن کنار اگر نمیتونید کار کنید برید کنار افراد لایق خیلی زیادند
محدودیت فضای مجازی را برای همین میخوان که دهان ملت بسته بشه و کسی شجاعت ندلشته باشه اعتراضش را بگه
فروی پروند سازی حال یک حرفی به دلال ها زده به مافیا زده نباید جدی بگیریم با این همه سختی کار مانند معلم از روی دلسوزی مهربانی چکی بزند به دانش اموز اگر قانون هست خیلی ها را باید علیه شان شکایت بشود یا بازرسی را ترابری علیه آخوندی مثلا از دوران ریاست از 10 درصد فلا کار 8 درصد انجام داده است می گم اگر قرار باشد خیلی ها باید کارشان برسی شود
از وزیر بهداشت ماله کش تر وجود ندارد
خیلی خنده داره وزارت بهداشت اون هم فردی در مسئولیت سازمان غذا و دارو بیاد اعتراض کنه که واردات دارو دست مافیاست! خب مافیا رو خودت درست کردی فحشش رو به کی میخوای بدی؟! کجا اومدی فحش میدی؟! مگه مافیا توی توییتر نشسته که تو بهش فحش بدی؟
همه اینا رد گم کنی آقای مسئول روابط عمومی سازمان غذا و داروست. حالا بگرده دنبال پفیوزها!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس