بازدید 4685

هفت کشته در انفجار ساختمانی در بنگلادش

مقامات بنگلادش اعلام کردند بر اثر یک انفجار شدید در روز یکشنبه در مرکز داکا، پایتخت این کشور، یک ساختمان تجاری ویران شد و دست کم هفت نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 28 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما، مقامات بنگلادش اعلام کردند بر اثر یک انفجار شدید در روز یکشنبه در مرکز داکا، پایتخت این کشور، یک ساختمان تجاری ویران شد و دست کم هفت نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از داکا، مقامات بنگلادش اعلام کردند این انفجار احتمالا ناشی از نشت گاز بوده است.

پلیس نیز اعلام کرد انفجار به قدری شدید بود که شیشه‌های دست کم چهار دستگاه اتوبوس که در نزدیکی محل انفجار در حال حرکت بودند، خرد شده است و ده‌ها نفر از مسافران زخمی شده اند.

سید نور الاسلام، یکی از مقامات بلند پایه پلیس داکا به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد ”ماموران آتش نشانی در محل حادثه هستند. آن‌ها علل انفجار را بررسی خواهند کرد. اما ما پیش از هر چیزی فکر می‌کنیم گاز متان در خط انتقال گاز انباشته شده و سپس در طبقه هم کف این ساختمان سه طبقه منفجر شده است“.

وی با اذعان به این که پایتخت بنگلادش در سال‌های اخیر حوادث مشابه متعددی را شاهد بوده است، احتمال اقدام جنایی در این حادثه را رد کرد.

شاهدان نیز به رسانه‌ها اعلام کردند ساختمان که در آن یک رستوران، یک مغازه تجهیزات الکترونیکی و فروشگاه‌های لباس زیادی وجود داشت، به تلی از آوار تبدیل شده است.

پلیس تصریح کرد دو ساختمان مجاور نیز تا حدی خسارت دیده اند.

سامانتا لال سن، پزشک بیمارستان شیخ حسینا برن (Sheikh Hasina Burn) که ده‌ها نفر از زخمی‌های این حادثه در آنجا پذیرش شده اند، اعلام کرد ”حال دست کم چهار زخمی وخیم است“.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار