بازدید 25067
۷

۶ کیلومتر از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال افتتاح می‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز از بهره برداری ۶.۵ کیلومتر از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 28 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امیر بهمنی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استاندار البرز و بازدیدهای مکرر از این پروژه بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات این پروژه برطرف شده است.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده است تونل شرقی پروژه به طول ۶.۴ کیلومتر از پیچ سرهنگ تا پل زنگوله تا کمتر از ۴۵ روز دیگر زیر بار ترافیکی رود.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظر به اینکه این آزاد راه ملی بوده و تأثیر قابل ملاحظه‌ای در تسهیل عبور و مرور و امنیت سفرهای هموطنان خواهد داشت، رفع موانع اجرایی جهت تسریع در عملیات عمرانی مورد تاکید استاندار بوده و تمام توان استان را در این راه بکار بسته و با تمام قوا در این مسیر گام بر می‌داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷
واقعا مسخره هستش. در چین یک اتبان چندین صد کیلومتری رو در عرض چند هفته افتتاح میکنن بعد ما آزاد راه شمال و بعد از 15 سال 6 کیلومترش رو میخواییم افتتاح کنیم !!! اونم با ذکر اینکه پروژه ملی هستش!!!!!!! تازه در آینده نزدیک!!!!!!! واقعا با این مدیریت باید از خجالت بمیرن که نمیمیرن
یعنی شش کیلومتر هم واقعا افتتاح داره بعد بیست و چند سال !!!؟؟؟ حتما وزیر یا ریس جمهور هم میخواهند افتتاح کنند با کلی تشریفات و مخارج !!
افتتاح 6 کیلومتر رو باید جشن بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش به حال تهرانیها هرچه طرح خوبه وامکانات رفاهی اجتماعی گردَشی و........‌‌‌ مال تهرانه هرچه آه وحسرت افسوسه ما شهروشهرستانهای کوچک ودورافتاده
من فکر کنم اگر متر به متر افتتاح و بازگشایی شود بهتر است
به نظر من همین هم خیلی هست و باید تشکر کنیم. اگر همین را هم انجام ندهند ما که نمی توانیم کاری بکنیم. اصلا اگر یک ریال هم در این کشور خرج نشود کسی پاسخگوی مردم نیست.
خجالت آوره . تا آخرین مترش رو می خواهند تو این دولت افتتاح کنند.البته این شکل افتتاحیه ها در همه دولت ها و دوره های ریاست جمهوری بوده .احمدی نژاد هم مینجوری بود . رییسی هم همین کار رو خواهد کرد .
از بس که ما تو کشور عقل کل داریم و مسئولین هر دوره فقط خودشون رو نابغه و توانمند می بینند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار