بازدید 7398
۱

فرار گاو‌ها از یک کشتارگاه در لس آنجلس

فرار چهل گاو از یک کشتارگاه در اطراف لس آنجلس موجب بروز دردسر فراوان، زخمی شدن اعضای یک خانواده چهار نفره و در نتیجه مداخله پلیس شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 24 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، فرار چهل گاو از یک کشتارگاه در اطراف لس آنجلس موجب بروز دردسر فراوان، زخمی شدن اعضای یک خانواده چهار نفره و در نتیجه مداخله پلیس شد.

به گفته مقامات یکی از مناطق حومه لس آنجلس‏، چهل گاو از یک کشتارگاه در لس آنجلس فرار کردند و به سمت یکی از مناطق واقع در حومه این شهر به راه افتادند.

پلیس لس آنجلس درباره دلیل این اتفاق اعلام کرد: "طبق گزارش‌های رسیده گاو‌های فراری در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر روز سه شنبه در خیابان پیکو ریویرا دیده شدند و علت این حادثه باز ماندن تصادفی یکی از ورودی‌های تاسیسات بسته بندی گوشت در این منطقه گزارش شده است.

گاو‌ها بعد از خروج از تاسیسات بسته بندی گوشت، به سوی یکی از مناطق حومه که در ۱.۶ کیلومتری این تاسیسات قرار دارد، حرکت کردند. یکی از گاو‌ها به سوی اعضای یک خانواده ۴ نفره حمله ور و موجب بروز جراحات سطحی در آن‌ها شد.

پلیس به سوی این گاو شلیک کرد و آن را کشت. این افراد برای انجام معاینات و همچنین درمان جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
با ظلمی که انسان به این حیوان نگون بخت میکنه کمترین حقمون له شدن زیر لگدهاشونه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل