بازدید 10823

منع آزمون و مصاحبه برای ثبت نام کلاس اولی‌ها

مدارس اجازه برگزاری آزمون و مصاحبه برای ثبت نام کلاس اولی ها ندارند.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 20 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، معاون ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی گفت: مدارسمنع آزمون و مصاحبه برای ثبت نام کلاس اولی ها اجازه برگزاری آزمون و مصاحبه از کلاس اولی ها را برای ثبت نام در مقطع اول ابتدایی ندارند و تنها ملاک ثبت نام، موقعیت جغرافیایی و کروکی منزل دانش آموز است.

در مراحل ثبت نام در مدارس دولتی هم باید تنها هزینه کتاب و بیمه از خانواده دریافت شود.

عصمت بدخشان با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان کلاس اول تا پایان مردادماه ادامه دارد، افزود : کودکان شش سال تمام، متولدین نیمه دوم سال 93 و نیمه اول 94 و متولدین یکم مهرماه 94 طبق قانون عالی شورای آموزش و پرورش اول مهر می توانند در پایه کلاس اول ثبت نام کنند.

بدخشان با اشاره به اینکه در مقایسه با سال تحصیلی گذشته 444 نفر به دانش آموزان کلاس اولی اضافه شده، ادامه داد: براساس آمار ثبت احوال کشور که به خراسان شمالی اعلام شده، 19 هزار و 546 دانش آموز شش سال تمام و 19 هزار و 304 دانش آموز پیش دبستانی در استان وجود دارد.

برای کلاس اولی ها باتوجه به اینکه باید سنجش و غربالگری قبل از ورود به مدرسه انجام شود و به نوعی باید تطبیق مدارک و اسناد دانش آموزان صورت بگیرد، نوبت گیری غربالگری به صورتی حضوری و با نوبت بندی مدیران با رعایت شیوه نامه ها در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی