بازدید 54077

واکنش نماینده مردم کرج به خرید و فروش رأی در البرز

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در خصوص خبری مبنی بر خرید و فروش آرا در شعب اخذ رای استان البرز، گفت: در صورتی که اقدام اثبات شودرای خریداری شده در همان صندوق باطل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۳ 19 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرج، صبح امروز گزارشات مردمی حاکی از خرید و فروش رأی و تخلفات تبلیغاتی وجود داشت که رسیدگی به آن در دستورکار قرار گرفت.

در پی بازرسی‌ها انجام شده دادگستری البرز خبر داد برای چند نفر پرونده تخلف تبلیغاتی در قالب خرید و فروش رأی در برهی نقاط استان تشکیل شده است که رسیدگی به آن به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز، در این رابطه به خبرنگاران گفت: تخلف قطعی انتخاباتی مبنی بر خرید و فروش وجود نداشته است و موارد در دست بررسی است در صورت تایید نهایی تخلف محرز و اعلام قطعی خواهد شد.

در این میان علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، در این خصوص واکنش نشان داد و در صفحه مجازی مطلبی منتشر کرد که به شرح ذیل است؛

«کاندیدا‌ها شورا یا طرفداران آن‌ها که اقدام به خرید و فروش رأی می‌کنند، آگاه باشند که اگر برای هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌ها روشن و ثابت شود که خرید و فروش رأی انجام داده اند، آرای آن نامزد‌ها در همان صندوق‌هایی که خرید و فروش رأی صورت گرفته است توسط هیأت نظارت باطل خواهد شد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار