بازدید 12698
۵

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۷ خرداد/ ۱۳۹ بیمار دیگر چشم از جهان فروبستند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۵ میلیون و ۲۵۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۳۲۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 17 June 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۱۴۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۸۸۶ هزار و ۱۰۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۵۵ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۲۹۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۲۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۲ هزار و ۶۱۹ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۷۴۳ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۳۲۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۴۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 22 شهر کشور در وضعیت قرمز، 175 شهر در وضعیت نارنجی و 251 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۳.۰ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۰ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عجیبه مراعات انتخابات رو نکردن!
كرونا چقدر هوشمنده!! تو میتینگ های تبلیغاتی که مردم توی هم وول میخورند،حضور پیدا نمیکنه.
شیطونا. منم از اول سال آمارو درست پیش بینی کردم. گفتم نزدیک انتخابات مینیمم میشه
امروز ۲۷ خرداد است نه ۲۵. ع
مسئولین خوابند یا خودشون رو زدن به خواب ؟!!!!!!!!!! ایام زیارتی امام رضا ع در پیش هست شروع کردن به فروش بلیط .... مگه دانشگاه پزشکی مشهد نگفته کسی بدون آزمایش حق نداره بیاد؟ گرجه آزمایش هم بییخوده و باید کلا ممنوع کنند

چرا از رسانه های ملی و اخبار سراسری اعلام نمیکنید مردم نیان؟
چرا بلیط قطار میفروشید؟

چرا؟

همه میدونیم خیلی از پدر مادر ها رو نمیشه قانع کرد که نرن ...افکار قدیمی یا توکل های بیجا (بدور از شرط عقل) .... نزاریم برن هم یا عاق میکنن یا اعصابشون داغون میشه

چرا ؟این چه وضع مملکته؟

از شما عاجزانه تقاضا میکنم پیگیری کنید و از اخبار سراسری موکدا اعلام کنند و بلیط هم نفروشند ...بیخود بحث آزمایش کرونا رو هم شرط نکنند که خودشون هم میدانند روزهای اول آلودگی درصد خطای آزمایش زیاده .... 4 نفر از آشنایان ما با علائم مشابه و شبیه کرونا بیمار شدند و آزمایش همه منفی ولی یکیشون برای ادارش دوباره بعد یک هفته که حالش بدتر شد دوباره آزمایش داد و جواب مثبت بود. دکتر گفت روزهای اول بیماری آزمایش خطا زیاد داره

از شما عاجزانه تقاضا میکنم پیگیری کنید و از اخبار سراسری موکدا اعلام کنند و بلیط هم نفروشند ...فقط زودتر چون خرید بلیط آغاز شده

شب در کوپه میخوابند و چگونه میتوانند در امان باشند ...اتوبوسی هم که شاید بدتر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر