بازدید 5921
۲

همتی: جوانان ایرانی حق دارند که آینده روشنی را ببینند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیام توییتری نوشت: جوانان ایرانی حق دارند که آینده روشنی را جلوی چشمان خود ببینند اگر جوانان ما نقطه روشنی در آینده نمی بینند گناه ماست.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 17 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «عبدالناصر همتی » در این پیام تاکید کرده است که برای ایجاد افق روشن نیاز به یک دهه رشد اقتصادی بالا و زدودن محدودیت ها داریم. من ریل‌گذاری توسعه ایران را انجام خواهم داد.

وی در پیام توییتری دیگری نوشت: من تنها هستم مثل شما مردم. ما تنهاییم. ما در کنار هم دریا می شویم. ما در کنار هم قدرت پیدا می‌کنیم. ما در کنار هم و با هم می توانیم تغییر ایجاد کنیم. ما باید در کنار هم بازی را عوض کنیم!

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیام توییتری دیگری تاکید کرد: من عبدالناصر همتی آمده‌ام و ۶۳ سال آبرو و حیثیت خود را گذاشته ام تا در مقابل جریان تمامیت خواهی که شکل گرفته بایستم. من یکی از شما مردم هستم. من را یاری کنید، ما با هم می توانیم!

همتی در پیام توییتری دیگری نوشت: رمز ارزها یکی از حوزه‌های مهم و پیچیده در اقتصاد آینده است. چارچوب گذاری های صحیح در این حوزه استفاده از تجارب موفق جهانی، اجتناب از رفتار سلبی و استفاده از مزیت های رقابتی ایران در این حوزه می تواند به کشور کمک نماید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
شما جیب مردم رو تو بورس نزن . اینده روشن پیش کش
با بنزین پنج هزار تومنی میخواستی ما رو بدبخت کنی حالا دم از جوانان میزنی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر