بازدید 6507

توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن

دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به شماری از کارکنان این دستگاه که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲ 13 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در اطلاعیه دادگستری استان فارس آمده است، صرفا در یکی از مجتمع‌های قضائی شیراز، تعداد ۳۵ نفر معادل ۵۰ درصد جمعیت مجتمع، همزمان به بیماری شدید کرونا مبتلا و تعدادی از همکاران نیز به علت ابتلا به این ویروس فوت شدند.

به گزارش دادگستری فارس، در این اطلاعیه آمده است: طی ۵ روز متوالی ۷ نفر در حوزه ستاد دادستانی مرکز استان فارس دچار بیماری کرونا شدند.

این اطلاعیه افزوده است: کلان شهر شیراز به صورت متوالی و در مواعد مختلف در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار داشت و علیرغم اینکه دستگاه‌های اجرایی با حضور یک سوم یا یک دوم نیرو‌ها فعالیت می‌نمودند، دادگستری استان فارس به لحاظ کثرت مراجعین و عدم امکان تعطیلی و ضرورت پاسخگویی مناسب به مراجعین، با حضور تمام نیروی انسانی اعم از کارکنان قضائی و اداری به فعالیت مستمر و شبانه روزی خود ادامه داد.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: بر همین اساس، از آنجاییکه فعالیت دادگستری استان فارس به ویژه در حوزه دادسرا شبانه‌روزی است و حتی یک لحظه تعطیل بردار نیست و لازمه حضور مستمر و مداوم و موثر کارکنان و ایجاد انگیزه حضور، فراهم بودن شرایط حد اقلی به ویژه در حوزه سلامت است، بر اساس مصوبات شورای تامین استان ذیل استاندار و ستاد کرونای استان فارس و با موافقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به لحاظ ضرورت امر، آن هم پس از دریافت واکسن از ناحیه کادر درمان و افراد اولویت دار، تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک، مبادرت به تزریق واکسن کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی