بازدید 31731

حملات جدید مصلحی به احمدی نژاد

احمدی‌نژاد در زمان دولت خود کار زیاد کرد اما معنایش این نیست که عقبه ایدئولوژیک دارد. خود او عقبه‌ای ندارد که بخواهد با آن کف خیابان بیاید و فتنه ایجاد کند. همانهایی که اینها فکر می‌کنند فردا کف خیابان می‌آیند اگر آقا بگویند فتنه نکنید و مراقب باشید از شما استفاده نکنند همه می‌روند خانه‌هایشان.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 12 June 2021

به گزارش تابناک، کاندیدای میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: احمدی‌نژاد در زمان دولت خود کار زیاد کرد اما معنایش این نیست که عقبه ایدئولوژیک دارد؛ خود او عقبه‌ای ندارد که بخواهد با آن کف خیابان بیاید و فتنه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی درباره ماجرای اختلاف خود در زمان وزارت اطلاعات با محمود احمدی‌نژاد اظهار کرد: احمدی‌نژاد اصلأ برای نظام تهدید نیست بیخود مسئله را بزرگ نکنیم. آن رایی که در سال ۸۴ و ۸۸ به ایشان دادند به خاطر تبعیت از رهبری بود. به خاطر اعتبار آقا بود و اینکه حرف ایشان پیاده شود. بعد از همان قهر ۱۱ روزه که سر ماجرای من پیش آمد این عقبه به مشکل خورد.

وی یادآور شد: احمدی‌نژاد در زمان دولت خود کار زیاد کرد اما معنایش این نیست که عقبه ایدئولوژیک دارد. خود او عقبه‌ای ندارد که بخواهد با آن کف خیابان بیاید و فتنه ایجاد کند. همانهایی که اینها فکر می‌کنند فردا کف خیابان می‌آیند اگر آقا بگویند فتنه نکنید و مراقب باشید از شما استفاده نکنند همه می‌روند خانه‌هایشان.

وی با بیان اینکه ایشان فکر می‌کرد من باید تمام مسائل وزارتخانه را با ایشان هماهنگ کنم در حالی وزارت اطلاعات برای نظام است نه برای دولت، تصریح کرد: این موضوع مهم است. وقتی وزارت اطلاعات نظام است یعنی اینکه باید تقسیم‌بندی و رده‌بندی در گزارشها داشته باشند. روزی که میخواستم وزیر شوم هم به آقای احمدی‌نژاد گفتم که باید آقا من را تایید کند اگر اینطور شد من قبول می‌کنم. فردای همان روز هم نماز خدمت رهبری بودم و ماجرا را به ایشان گفتم.

مصلحی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد می‌خواست همه گزارش‌ها را داشته باشد و اصلا به رده‌بندی در ارائه گزارش‌ها اعتقادی نداشت، گفت: در واقع ایشان در اطلاعات‌دادن به خودشان بعضاً گله‌هایی داشت و افرادی را مدنظر خود داشت و می‌خواست آنها را به خدمت بگیرم. من هم به این فکر می‌کردم که اگر اینها را استفاده کنم اطلاعات مملکت به کجا می‌رود؟ به خاطر همین می‌گفتم من بررسی می‌کنم و بعد می‌گفتم بررسی کردم و نشد.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به ماجرای برکناری خود توسط احمدی‌نژاد یادآور شد: ایشان زرنگی کرد و در جلسه دولتی که می‌خواست من را برکنار کند دیر آمد و فقط در زمانی که جلسه داشت تمام می‌شد آمد و اعلام کرد که فلانی دیگر وزیر اطلاعات نیست. یعنی آنقدر دیر آمد و این را گفت که کسی فرصت ان‌قلت آوردن نداشته باشد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳۷
شما هم زرنگی مبکردی و اسناد و مدارکی که در دفتر محل کارتان را پاکسازی میکردی ،تا آن مدارک بدست بد ست نااهلان محمود نیافتد
برو بابا دلت خوشه-بنده خدا برای هر کی بد بود برای تو که خوب بود وزیرت کرد به نون و نوایی رسیدی.نمک نشناس نباش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مشکل اینه که این اصلا وزیر احمدی نژاد نبود. بهش تحمیل کردند
اینجا ایران است
خب که چی
رای‌ بی رای
این دیگه نشد رییس جمهور به این میگن تدارکات چی نظام پس چرا انتخابات برگزار می کنید خودتان یک نفر را انتصاب کنید ... رای نمی دهم
درود بر احمدی نژاد و یاران واقعی اش ‌...
درود بر احمدی نژاد
پس چرا تاییدش نکردید اگه رای نداره ... اگر از رای آوردن ایشان وحشت نداشتید اجازه کاندید شدن میدادید اون وقت معلوم میشد کی راست میگه کی دروغ میگه ... رای نمی دهم
اگروزارت اطلاعات وزارت دولت نیست باید مثل صداوسیما سازمانی مستقل ازدولت باشد. نمیشود اسمش وزارت باشد ولی زیرنظررییس جمهورنباشد.
دلخوش تبعیت نباش حالا تبعیت جای خود را با حق خواهی و عدالتخواهی عوض کرده است تبعیت از وعده های دروغین و حرفهای دوپهلو تمام شده است تبعیت از دشمن تراشی و دشمنی با دنیا و تبعیت از شعار مرگ بر این و آن تمام شده است تبعیت از تحمیل عقیده و ایده شخصی به پایان رسیده است تبعیت و حمایت از جنگهای منطقه ای و خونریزی و بواسطه آن فقیر و گرسنه نگه داشتن ملت مظلوم و ستمدیده ایران و هزینه کردن منابع درآمدی و ثروت عظیم ملت مظلوم و ستمدیده ایران در خاورمیانه کاملا به پایان رسیده است و هزاران تبعیت جاهلانه و کورکورانه جایی در دکترین ملت مظلوم و ستمدیده ایران وجد ندارد
اخه اگر احمدی نژاد تو رو وزیر نکرده بود الان همین تابناک هم حاضر نبود باهات مصاحبه کنه
به هر حال بعضی از خلاف کاران خودی هستند و نباید همه کس آنها را بشناسد.
هر چی این اقا از احمدی نژاد بد میگه و بعد میگه نظر احمدی نژاد این بود من بیشتر حق رو به احمدی نژاد میدم و از کارش خوشم میاد یعنی چی وزیر نباید به رییس جمهور گزارش بده پس از دولت بیرونش میکرد.
وقتی وزیر هستی یعنی وزیر رییس جمهور اگر نمیخواهید به رییس جمهور گزارش بدید اسم وزارتخانه را عوض کنید و و از دولت بیایید بیرون بکنیدش سازمانو زیر نظر هر کی که دوست دارید .
مگه وزارت اطلاعات به خودت اطلاعات میداد که الان گنده گنده حرف میزنی؟
خود وزیر اطلاعات هم در واقع سخنگو هست و هیچکاره
اقای مصلحی درست می فرمایند اگر احمد نژاد دو سال آخری که وضعیت را تقریبا رها کرده بود رها نمیکرد و پایبند به بصیرت بود ...جز بهترین ها میشد
" وی با بیان اینکه ایشان فکر می‌کرد من باید تمام مسائل وزارتخانه را با ایشان هماهنگ کنم در حالی وزارت اطلاعات برای نظام است نه برای دولت" همین جمله یعنی اینکه شما اصلا ماهیت نظام جمهوری اسلامی رو متوجه نشدید!
در اصل و طبق قانون! رییس جمهور رییس تمام وزارت خانه هست و تمام وزارت خانه ها هم باید به ایشان جوابگو باشند! متنهی این حرف که وزارت اطلاعات برای نظام هست نه دولت ، در اصل تمام وزارت خانه ها در جمهوری اسلامی باید برای نظام باشند و نه دولت و جناح!!
ساختار غلط یعنی همین. وزیری انتخاب کنی که زیردستت باشد اما اطلاعات کشور را به رئیس خود ندهد! هیچ اطلاعات کشوری وجود ندارد که رئیس جمهور نباید بداند. همه باید به رئیس جمهور احترام بگذارند. مگر رئیس جمهور تنفیذ حکمش را از رهبری نمی گیرد؟ پس وزیرش حق ندارد رفتار گستاخانه این گونه داشته باشد.
سلام آقای احمدی نژاد فردی شجاع و جسور بودند هر کاری را که می خواستند انجام می دادند واز کسی ترسی نداشتند
سلام اقای مصلحی. من یه نفر عادی هستم.. شما که ازکارکرد لقای احمدی نژاد دفاع میکنی... به چه مستندات استناد میکنید. لطفا از کارشناسان سوال بفرمایید براتون توصیح میدن که بدترین دوران بدترین بدبختی کشور بعد از انقلاب کارکرد احمدی نژاد بود متاسفم برات از کارکرد ایشان حمایت میکنید گویا خبر ندارید اقای مرتضوی افراد دلسوز را بخاطر راه کار قلع قم کرد...یه نمونه کوچکش اقای شجریان بود بین جوانان چه تاثیر منفی گذاشت ازمعانینش بگیر تا ارز پاشی.. فروش نفتدبگیر ببین با ان در امد چها که نمی شد کرد... خود جنابعالی خیلی چیزها میدانید نباید میشد که.
اگر با مردم شفاف باشید دیگر ترسی نخواهید داشت که احمدی افشای اطلاعات کند
ای کاش عفت کلام داشتی و لفظ آقا را پشت اسم ایشان ذکر می کردی ، هرچه باشد ایشان یکی از خادمان به حق ملت بود
آقایون توپ وتفنگ خودشونو نگهدارند به بعد از انتخابات مغز مردمو مختل نکنید
مشکل مملکت ما اینه که تعداد آدم زرنگاش از آدم معمولیها بیشتره
4 سال دیگه هم برای همین بابایی که دارین سر و دست میشکنین براش همین داستان ها رو برای مردم تعریف میکنیم
تو که اینقد باهوش و تیز بودی چرا به مثلا حقه احمدی نژاد پی نبردی
رئیس جمهور اطلاعات ندارد روحانی راست میگفت جمعه صبخ خبردار شد یعنی همزمان با مردم
واقعا شماها استفادتون برای این کشور و این مردن چیه و بدرد چی میخورین؟؟؟
زنده باد ان مرد.
تو خوبی
تو چرا باید اطلاعات رو می دونستی و در جایگاه رئییس جمهور نباید مطلع می شد
تو مورد انتخاب مردم بودی یا رئیس جمهور
حالا دست پیش گرفتی که بگی تو خوبی
باشه
گروه خونی احمدی نژاد oبود شما ها حتی گروه خونیتونم به این حرفها نمیخوره
همین مشکل ساختاری و دوگانگی در نظام هست که باعث پسرفت می شود. شما که وزیر بودی بایستی زیر نظر مدیریت رئیس جمهور باشی. اگر قرار است به رهبری مستقیما جواب بدهی که نباید در وزارتخانه کار کنی. متاسفانه وزارت خارجه هم همین دوگانگی را دارد. معلوم نیست کدام ارگان مسئول سیاست خارجی ماست.
به این جمله ایشون دقت کنید:(وی با بیان اینکه ایشان فکر می‌کرد من باید تمام مسائل وزارتخانه را با ایشان هماهنگ کنم در حالی وزارت اطلاعات برای نظام است نه برای دولت) با این اوصاف رییس جمهور تدارکاتچی نیست؟
بی کفایتی چنین وزیری از صحبتهایش پیداست ، شاید یکی از انتقادها به احمدی نژاد انتخاب همچو تویی به وزارت آنهم اطلاعات باشد !
بله مشکل ما عدم اعتقاد و تمایل ما به داشتن انسانهای آگاه و مستقل در سطوح مختلف از جمله ریاست جمهوری است .
با این صحبت ها موافق ترم. منطقی هست احمدی نژاد عقبه دارد اما عده ای از اون عقبه ازش فاصله گرفتند چون عقبه نظام بودند این افراد بنابراین مشخص هست که برای اینها فرد مهم نیست. دوم اون تعدادی هم که هنوز هم ازش خوششون میاد اینها عموما سطوح پایین جامعه هستن که بیشتر دنبال یارانه و این مسائل هستند که این رو میشه با سیاست های دولت اینده مثل طرح وان و غیره مرید یکی دیگه کرد..
کاش آقای مصلحی میگفت چه کسانی آقای احمدی نژاد را اینقدر بزرک کردند
آیا کسانیکه احمدی نژاد را حمایت کردن و در حمایت از او هیچ فروگذار نکردند ایا میشود این دوره به حرفشان اطمینان کرد
اقا مصلحی خدا پدرت را بیامرزد اگر اطلاتی می دادی بگم بگم احمدی نزاد تمامی نداشت ایت الله لنکرانی فرمودن ایشان یعنی محمودی ضد پنج مجتهد عمل کرد ضد ولایت است از ترس اعلام نمی کند ولی اطاعت از ولایت نمیکند .بفرمود ایت الله لنکرانی ایشان زحمات امام را از بین می برد .مردم باید بصیرت داشته باشند بخاطر قدرت خواهی کسی از دین خارج نشوند بازیچه نشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل