بازدید 6573
۱

تذکر حاجی دلیگانی به دولت برای ساماندهی بورس

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار رسیدگی به بازار بورس و اجرای مصوبات شورای عالی بورس درباره سهامداران خرد و حقیقی شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 08 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: آب شرب حق همه مردم است اما در هفته گذشته متوجه شدیم که چندین شهر و روستا دچار قطعی آب شدند و لازم است تدبیری در این باره اندیشیده شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: نزدیک به سه ماه است که پیشنهادات لازم برای ساماندهی بازار بورس جمع آوری شده و از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شده است، قرار بر این بود که این موارد مورد ارزیابی قرار گیرد و در این باره تصمیم گیری شود. چه کاری مهمتر از ساماندهی بازار بورس است که به این موضوع نمی پردازید؟ بیش از نیمی از مردم کشور در بورس متضرر شده اند و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: چرا مصوبات شورای عالی بورس درباره سهامداران خرد و حقیقی را اجرا نمی‌کنید؟

حاجی دلیگانی در پایان به وزیر جهاد کشاورزی گفت: دامداران مشکلات زیادی برای تأمین علوفه و نهاده‌ها دارند و باید به میدان بیایید و این مشکلات را پیگیری کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دولت قرار بود به نوعی زیان خریداران سهام پالایشی ها را جبران کند. این سهام از اول غیر واقعی و گران قیمت گذاری شد و هزاران میلیارد تومان از جیب مردم را دولت به یغما برد. این سهام تنها سهامی است که مورد حمایت حقوقی ها قرار نمی گیرد چون دولت از اول قصدش این یوده که دست در جیب مردم کند. کاش مسولان اقتصادی دولت روحانی فقط یک لحظه به اینکه در ان دنیا چگونه می خواهند جواب 85 میلیون ایرانی را بدهند فکر می کردند. البته به نظر می رسد که انها ر ان دنیا هم طلبکار خداوند خواهند بود همچنانکه اینجا طلبکار مردم هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار