بازدید 7889

انتقاد نماینده ایران از گزارش مدیرکل آژانس اتمی

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد، گزارش مدیر کل آژانش نشان می‌دهد روشش موضعگیری علیه تهران است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲ 08 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد، گزارش مدیر کل آژانش نشان می‌دهد روشش موضعگیری علیه تهران است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از نشست شورای حکام در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که انتظاراتش در خصوص مسائل پادمانی ایران برآورده نشده، ابراز امیدواری کرد محدودیت‌های نظارتی این نهاد در ایران پایان یابد.

کاظم غریب آقادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، پیشتر در واکنش به گزارش‌ های دهم خرداد آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: گزارش آژانس درباره اجرای برجام نشان می‌دهد تصمیم جمهوری اسلامی ایران و قانون مجلس شورای اسلامی درباره لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت به خوبی به اجرا درآمده است.

وی افزود: چنانچه آژانس بخواهد از حجم همکاری‌ها و تعاملات ایران با این نهاد بین المللی آنهم در فضای سیاسی مذاکرات برای احیای برجام، سوء استفاده و سعی کند چند موضوع بی اهمیت را بهانه‌ای قرار دهد تا همچنان یک دستور کار سیاسی برای ایران نگه دارد، طبیعتا این در چارچوب حسن نیت آژانس نیست و تعاملات و رفتار ایران نیز با آژانس بر همین اساس تنظیم خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل