بازدید 6875

پنتاگون: تسلیحات بیشتری به اسرائیل ارسال می‌کنیم

پنتاگون از تداوم حمایت‌های نظامی همه جانبه از تل آویو برای حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷ 03 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) چهارشنبه شب به وقت تهران از تداوم کمک رسانی به رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش منابع خبری، سخنگوی پنتاگون در این زمینه گفت: «آماده‌ایم برای حفظ برتری اسرائیل در منطقه، قابلیت‌های نظامی افزون تری را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.»

سخنگوی پنتاگون با ادعای تهدید تل آویو از سوی تهران گفت که این تهدید‌ها را جدی می‌گیرد و آماده پشتیبانی از تل آویو با همه توانایی‌ها و وسایل است.

این در حالی است که منابع خبری صهیونیستی سه شنبه از قصد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن جهت رایزنی با مقام‌های امنیتی دولت آمریکا پیرامون آخرین تحولات منطقه خبر می‌دهند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نوشت که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل برای دیدار با مقام‌های امنیتی آمریکا راهی واشنگتن می‌شود. بنی گانتز سه شنبه گفت که ایالات متحده مهمترین متحد تل آویو در حفظ امنیت و برتری امنیتی خود در منطقه است و خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه همچنین با دو سناتور آمریکایی در فلسطین اشغالی دیدار و گفتگو کرد. بنی گانتز با «تد کروز» و «بیل هاگرتی» دو سناتور جمهوریخواه آمریکا در فلسطین اشغالی ملاقات کرد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار از حمایت قاطع و پیوسته ایلات متحده از تل آویو در جریان درگیری با نیرو‌های مقاومت در غزه تشکر و قدردانی کرد و از تداوم همکاری نظامی بین اسرائیل و آمریکا سخن گفت. کروز و هاگرتی هفته گذشته از یک لایحه در حمایت رژیم صهیونیستی دفاع کردند.

گانتز در این دیدار در زمینه وضعیت امنیتی در فلسطین اشغالی، تلاش‌ها در متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران و سایر امور امنیتی منطقه به این دو سناتور آمریکایی توضیحاتی داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه با «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی دیدار و از وی به دلیل حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی نیز در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس نیوز» خبر داد که رژیم صهیونیستی در هفته جاری از آمریکا درخواست کمک نظامی فوری اضافی ۱ میلیارد دلاری خواهد کرد. مقام‌های رژیم صهیونیستی گفته‌اند که این پول برای تامین مهمات مورد نیاز سامانه دفاعی گنبد آهنین و خرید مهمات برای نیروی هوایی این رژیم مورد نیاز است.

عملکرد سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی علی‌رغم هزینه‌های گزافی که بابت تولید آن پرداخت شده، اخیرا در فلسطین اشغالی جنجال‌برانگیز بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی