بازدید 9624

مردی بر اثر حمله خرس در کوه‌های اقلید مجروح شد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از مجروحیت یک مرد ۶۵ ساله در کوه‌های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید در پی حمله خرس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰ 03 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شیراز، محمدجواد مرادیان با بیان این خبر اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی در مورد حمله یک قلاده خرس به یک مرد ۶۵ ساله به مرکز دیسپچ استان فارس، که موجب مصدوم شدن وی از ناحیه سر و هر دو پا شده بود، بلافاصله گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: به علت حساس بودن شرایط و سخت گذر بودن منطقه که در ارتفاعات کوه‌های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید بود، تکنسین‌های اورژانس برای رسیدن به مصدوم در حدود ۴۵ دقیقه کوهنوردی کردند.

مرادیان ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، عملیات امداد و نجات مصدوم که از ناحیه سر و هر دو پا دچار آسیب و شکستگی هر دو دست شده بود به طول انجامید.

رئیس اورژانس فارس خاطرنشان کرد: مصدوم حادثه دیده پس از اقدامات درمانی توسط اورژانس به درمانگاه حسن آباد و سپس به بیمارستان اقلید منتقل شد.

مرادیان مرادیان از مردم خواست از ورود به ارتفاعات و مناطق بکر طبیعی و مکان‌هایی که احتمال زندگی حیات وحش در آن‌ها وجود دارد، خودداری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار