بازدید 11387
انتخاب بهترین دوره تافل آنلاین:

۶ گزینه عالی برای آمادگی آزمون تافل

کلاس های خصوصی تافل برای آمادگی تافل در موسسه کوییک، بسیار کوتاه و فشرده اند. به طوری که می توانید فقط چندماه قبل از آزمون در آن شرکت کنید. موسسه کوییک از اساتیدی بهره می گیرد که از دانش و تخصص وی کاملاً مطمئن باشد.
کد خبر: ۱۰۵۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 01 June 2021

بعضی اوقات، می خواهید خودتان به تنهایی مطالعه کنید.

گاهی اوقات، شما فقط نیاز به راهنمایی دارید.

گاهی اوقات، شما می خواهید به یک استاد اعتماد کنید و او به شما آموزش دهد!

همه ما می توانیم زمان آماده شدن برای یک آزمون از کمی راهنمایی و کمک استفاده کنیم. آزمون تافل آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دلایل زیادی وجود دارد که شما تصمیم می گیرید که در یک دوره آمادگی تافل شرکت کنید.

شاید شما نظم و انضباط کافی برای تحصیل در خانه به تنهایی را ندارید (اکثر ما همینطور هستیم!).

شاید شما در یک محیط گروهی بهتر یاد می گیرید و می توانید در کنار حمایت همسالان خود آموزش ببینید.

شاید شما می خواهید بازخورد استاد خود را داشته باشید و با او تعامل رو در رو داشته باشید.

یا شاید شما نیاز به مدرک تافل آنلاین دارید و باید سریع برای آن آماده شوید.

دلایل شما برای تصمیم گیری در شرکت در یک دوره تافل مهم نیست شما باید بهترین گزینه برای آموزش ار چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین را انتخاب کنید.

خب بیایید نگاهی به بهترین گزینه ها برای آمادگی آزمون تافل آنلاین بیندازیم!

گزینه های آفلاین برای آمادگی تافل آنلاین

در صورت تمایل به مطالعه گروهی و لذت بردن از تعامل با استاد و سایر دانشجویان، دوره های آفلاین بسیار مفید خواهند بود. این دوره های تافل هزینه بیشتری دارند اما ارزش زیادی از جهت یادگیری دارند. در اینجا چند نمونه دورۀ آفلاین که شما می توانید در آن ها شرکت کنید، آورده ایم.

  1. شرکت در کلاس گروهی در یک آموزشگاه زبان

هنگامی که برای اولین بار یادگیری انگلیسی را شروع می کنید، کلاس های زبان گروهی اولین چیزی است که در آن ثبت نام می کنید. پس چرا همان استراتژی را برای آمادگی آزمون تافل آنلاین در پیش نگیریم؟ اکثر آموزشگاه های بزرگ زبان دوره های تافل را ارائه می دهند که به طور خاص برای آمادگی شما در این آزمون طراحی شده اند.

موسسه زبان کوییک هم دوره هایی با مدت زمان 3-4 ماه برای آمادگی آزمون تافل ارائه می دهد.  بزرگترین مزیت این دوره ها این است که شما در هر کلاس یک استاد با تجربه و با دانش در دسترس خود دارید. استادی که از زیر و بم آزمون تافل آنلاین و قبولی در آن به صورت تضمینی آگاهی دارد! اگر شما فردی اجتماعی هستید که قصد دارید صحبت کردن را زیاد تمرین کنید، این دوره گزینۀ مناسبی برای شما خواهد بود.

معمولاً سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای این دوره ها، متوسط ​​تا پیشرفته است. این دوره ها تسلط بر قالب مهارت های تافل که شامل مهارت های نوشتاری ، گفتاری و شنیداری را به شما آموزش می دهد.

نقطه ضعف احتمالی در دوره های حضوری آمادگی تافل آنلاین، گران بودن آنهاست. علاوه بر این، اگر در یک شهر کوچک یا مناطق روستایی زندگی می کنید، دسترسی به این دوره ها برای شما دشوار است که در این صورت بهتر است در دوره های آنلاین شرکت کنید.

۶ گزینه عالی برای آمادگی آزمون تافل

کلاس خصوصی در آموزشگاه زبان

اگر می خواهید استاد شما توجهش فقط به شما باشد و با پرداخت هزینه بیشتر مشکلی ندارید، شرکت در کلاس خصوصی می تواند راهی عالی برای آمادگی برای آزمون تافل آنلاین باشد.

کلاس خصوصی آمادگی آزمون تافل آنلاین، به شما کمک می کند تا مهارت مقاله نویسی خود را بهبود ببخشید و بازخورد فردی استادتان را درباره گفتار و دستور زبان داشته باشید. استاد شما فقط بر روی تکالیف و مهارت های زبان شما تمرکز خواهد کرد. به همین دلیل، یک درس یک ساعته ممکن است مساوی با یک دوره گروهی سه ساعته از نظر یادگیری و پیشرفت باشد.

کلاس های خصوصی تافل برای آمادگی تافل در موسسه کوییک، بسیار کوتاه و فشرده اند. به طوری که می توانید فقط چندماه قبل از آزمون در آن شرکت کنید. موسسه کوییک از اساتیدی بهره می گیرد که از دانش و تخصص وی کاملاً مطمئن باشد.

  1. استفاده کتاب های خودآموزی

درست است که استفاده از کتاب برای آمادگی آزمون در دسته یادگیری به صورت خودآموز قرار می گیرد. اما شما می توانید از سری کتاب هایی که برای مطالعه آفلاین کاملاً معتبر هستند بهره بگیرید. اگر به آموزشگاه زبان یا مدرس زبان دسترسی ندارید، یا نمی توانید به صورت اینترنتی در دوره آنلاین شرکت کنید، می توانید از این گزینه برای آمادگی آزمون تافل آنلاین استفاده کنید.

همچنین، اگر به تعطیلات می روید و می خواهید برای تافل آماده شوید و به دنبال یک دوره تافل مبتنی بر کتاب هستید گزینه های زیر بسیار عالی هستند.

  • کتاب "Kaplan TOEFL iBT Premier منتشر شده در سال 2016-2017شامل تست های آزمایشی و  CD است که می توان به محتوای دوره به صورت آنلاین و همچنین از طریق موبایل دسترسی پیدا کرد.
  • ویرایش چهارم کتاب "Official Guide to the TOEFL Test with CD-ROM"، دوره رسمی آمادگی تافل توسط ETS است.

گزینه های آنلاین برای آمادگی تافل آنلاین

یک دوره آنلاین تافل، ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. چراکه به راحتی می توانید در خانه درس بخوانید و از یک فرایند یادگیری سازماندهی شده بهره مند شوید. بعلاوه، می توانید در دوره های آنلاین را با کسری از هزینه ای نسبت به دوره های حضوری شرکت کنید.

اگر سرعت اینترنت شما کافی است، می توانید در دوره های آنلاین موسسه کوییک ثبت نام کنید، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می کنید. شما تحت راهنمایی استاد خود می توانید برای آزمون تافل آنلاین آماده شوید.

  1. دوره رسمی آمادگی TOEFL توسط ETS

اگر به دنبال دوره آمادگی تافل آنلاین هستید، این گزینه ای مناسب افرادی است که در خارج از ایران هستند و به کارت اعتباری دسترسی دارند. این دوره آموزشی که توسط همان سازمانی برگزار می شود که آزمون تافل را امتحان می گیرد و نمره می کند. دوره برگزار شده توسط ETS شامل به روزترین تمرین ها و مرتبط ترین مطالب است.

البته این یک دوره خودآموز است که به مهارت های زبانی اولیه نیاز دارد، زیرا کاملاً به زبان انگلیسی نوشته شده است. بنابراین اگر سطح شما متوسط ​​یا پایین است، ممکن است نیاز به راهنمایی گرفتن از سایر منابع داشته باشید.

  1. دوره های آنلاین ارائه شده توسط آموزشگاه های زبان

گزینه خوب دیگری که می تواند در هر سطح مهارت انگلیسی به شما کمک کند، دوره های موسسه کوییک است. چراکه موسسه کوییک به تمام منابع دوره ETS و علاوه بر آن به ابزارهای یادگیری تعاملی مانند تمرینات واژگان و دروس کامل تافل دسترسی دارد. به طوری که با شرکت در دوره هایی که برگزار می کند، می توانید مطابق با به روزترین منابع پیش بروید.

می توانید با موسسه تماس بگیرید و از قیمت ، مدت زمان دوره ، قالب و محتوای آن آگاهی پیدا کنید. اگر سوالی دارید حتما تماس بگیرید و قبل از ثبت نام به صورت آگاهانه در دوره شرکت کنید. مطمئن هستم که از تجربه شرکت در دوره های آنلاین موسسه کوییک پشیمان نمی شوید!

۶ گزینه عالی برای آمادگی آزمون تافل

مهم نیست که در نهایت چه نوع گزینه ای را برای آمادگی آزمون تافل آنلاین انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که هر انتخابی که انجام می دهید باید به شما کمک کند تا به راحت ترین شکل ممکنه برای آزمون آماده شوید.

و در آخر ...

در نهایت، یافتن دوره مناسب به معنای برداشتن اولین قدم برای دستیابی به یک نمره عالی تافل آنلاین یاست!

کلاس های آمادگی برای آزمون تافل در موسسه کوییک بر پیشرفت زبان و یادگیری استراتژی های آزمون تافل تمرکز دارد. زبان آموزان مهارت های زبان انگلیسی خود را از طریق دوره هایی که بر خواندن، گوش دادن، صحبت کردن، نوشتن ، واژگان دانشگاهی و دستور زبان تمرکز دارند افزایش می دهند. آزمون های نمونه در هر دوره از زبان آموز گرفته می شود که می تواند مهارت های فرد را برای جلسه آزمون تقویت کند.

به طوری که فرد می تواند مدیریت زمان، رمزگشایی دستورالعمل ها و سوالات آزمون و تکنیک هایی برای پاسخگویی را تمرین کند. زبان آموزان همچنین در طول دوره، برنامه ای دریافت می کنند که می توانند میزان پیشرفت خود را ببینند.

حتما در زمان تصمیم گیری برای انتخاب یکی از این گزینه ها و تفکر در مورد مزایا و معایب آن سوالاتی برای شما پیش می آید.

حتما سوالات خود را مشاوران ما از طریق فرم مشاوره و یا شماره های موجود در سایت بپرسید. خجالت نکشید، مشاوران ما صبورانه در کنار شما خواهند بود.  

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار