بازدید 21662
۷

بیانیه پلیس در واکنش به حوادث اخیر در آستارا و اردبیل

فرماندهان انتظامی استان های گیلان و اردبیل در بیانیه ای مشترک اتفاقات اخیر در مرز آستارا و اردبیل را محکوم کرده و تأکید کردند با هر گونه رفتار مخل امنیت اجتماعی به شدت برخورد می کنند.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 01 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرتیپ دوم پاسدار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان و سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی اردبیل در خصوص حوادث اخیر در این دو شهرستان بیانیه مشترکی صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

آستارا و اردبیل به لحاظ فرهنگ و تاریخ، آوازه‌ای دیرینه داشته و اهالی فهیم، ولایی و انقلابی این ۲ دیار از ایران اسلامی سرافراز، پیمان اخوت، همدلی، محبت و صمیمت دارند و ثابت کرده‌اند که در طول ادوار تاریخ، همواره در کنار هم و پشتیبان یکدیگر بوده و با اتحاد، مودت و برادری مشکلات را حل و فصل کرده‌اند.

مردم آستارا و اردبیل پیوندهای قومی و زبانی و خویشاوندی دارند و برای یکدیگر ارزش و احترام فراوانی قائل هستند و اختلافات پیش آمده به هیچ عنوان شایسته مردمان این دو دیار نیست.

بسیاری از مردم این دو شهر برای کار، تحصیل، خدمات درمانی و تفریح به شهرهای همدیگر رفت و آمد می‌کنند و در طول سالیان گذشته به صورت محبت آمیز و شایسته هر ایرانی، در کنار هم زندگی کرده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان اردبیل و گیلان با محکومیت درگیری‌ها و اقدامات و فحاشی‌های اخیر صورت گرفته در فضای مجازی و حقیقی این موضوع را به دور از شأن اجتماعی و تاریخی مردمان با فرهنگ آستارا و اردبیل دانسته و عده‌ای معلوم الحال که قصد شعله‌ور کردن این اختلافات و از بین بردن صمیمیت و روابط خوب بین مردم این دو شهر را دارند، تذکر و هشدار جدی می‌دهد.

پلیس تأکید بر آرامش و آسایش فردی و اجتماعی داشته و دغدغه‌ای جز امنیت و آرامش و رفاه شهروندان، مسافران و هموطنان عزیز ندارد و مسئولانه و متعهدانه در سنگر تأمین، حفظ و توسعه امینت و آرامش ایفای نقش خواهد کرد که این مهم با تعامل، همدلی، هم‌افزایی و ارتباط صمیمی فی مابین فرماندهی انتظامی استان اردبیل و گیلان انجام خواهد شد.

بدیهی است؛ پلیس با هماهنگی مقام محترم قضائی در قبال هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعم از تجمع، ایجاد مزاحمت، اخلال در تردد خودرویی و فراخوان‌های غیرقانونی، اقدام لازم معمول و با مسببان و محرکان با برخورداری از اقتدار قانونی به شدت برخورد خواهد کرد.

در پایان این بیانیه بر این موضوع مهم که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، به پرهیز از هرگونه رفتار احساسی و هیجانی تأکید می‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
اول اصل ماحرا رو توضیح میدادید و بعدش این بیانیه رو میگذاشتید!!!
آرامش مردم خط قرمزه ولی مردم از تورم و فشار اقتصادی آرامش ندارند. با این خط قرمز چکار کرده اید؟؟
اصل موضوع را خبر نداده اید بعد بیانیه نیروی انتظامی را منتشر میکنید؟
نیروی انتظامی باید به وظیفه خود عمل کند و نظاره گر نباشد
خب استارت ماجرا چی بوده؟ یهو چی شد مگه؟
امان از دست این اردبیلی ها
خط قرمر پلیس فقط جریمه کردنه هرچی بیشتر بهتر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل