بازدید 5779
۱

جلیلی: مبارزه با قاچاق، فقط برخورد با کولبرها نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مبارزه با قاچاق، فقط برخورد با کولبرها نیست، مافیایی که اقدام به قاچاق می‌کند حتی از مبادی رسمی که در برخی مواقع اسم قاچاق هم ندارد، کالا وارد می کنند.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 31 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مبارزه با قاچاق، فقط برخورد با کولبرها نیست، مافیایی عمل می‌کنند. مافیایی که اقدام به قاچاق می‌کند حتی از مبادی رسمی که در برخی مواقع اسم قاچاق هم ندارد، کالاهایی را وارد می کند و به تولید لطمه می‌زند.

وی ادامه داد: دولت حتماً باید برای مبارزه با قاچاق برنامه داشته باشد و این مبارزه حتماً فقط در مبادی نیست و در مقاصد کالا هم باید باشد و باید برنامه داشته باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید کاری کرد که قاچاق برای قاچاقچیان پر هزینه شود، اگر سود قاچاق از جریمه آن بیشتر باشد حتماً نمی‌توان با آن مقابله کرد. از سوی دیگر با برنامه‌ می توان کاری کرد که هر کدام از کوله بران تبدیل به نیروی کار فعال شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
کاندیدای که با رای اقلیت انتخاب شود یک غاصب بیشتر نخاهد بود و اگر فکر میکند آدم خوبی ست حتما در فکر خودشان تصور میکنند آقای جلیلی هم بر طبق همین واقعیتهای موجود جامعه صلاحیت اداره نتنها کشور بلکه هیچ سازمان دولتی و غیر دولتی را ندارد بقیه آقایون هم ندارند غضب کردن حق مردم‌گناهی نابخشودنی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار