بازدید 5255

آتش سوزی مجتمع مسکونی سینا در بوشهر

معاون عملیات آتش نشانی بوشهر از خسارت جدی به یک واحد و چندین قسمت از یک مجتمع مسکونی در حادثه شب گذشته بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 31 May 2021

به گزارش «تابناک»، مهدی محمدی باغملایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه شب گذشته با دریافت خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی سینا در شهر بوشهر یک تیم عملیاتی از ایستگاه نزدیک به محل حادثه اعزام گردید که پس از ورود و ارزیابی اولیه و رویت حجم بالا و همچنین گسترش حریق درخواست اعزام تیم‌های کمکی صورت گرفت.

نجات ساکنان واحد‌های مجاور

وی با اشاره به محل وقوع و جمعیت حاضر در بلوک ساختمان دچار حریق شده گفت: طبق اعلام نیاز نیروی کمکی و فراخوان حضور نیروها، ۲۰ آتشنشان به همراه پنج خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام گردید و در بدو ورود نیرو‌ها با توجه به عدم اگاهی افراد نسبت به خروج اضطراری و ایمن اقدام به رهاسازی و نجات ساکنین واحد‌های همجوار محل حادثه کردند.

عدم اطلاع به سامانه ۱۲۵ باعث تاخیر در روند امدادرسانی

معاون عملیات آتشنشانی شهر بوشهر علت مدت زمان زیاد و گسترش حجم حریق را عدم اطلاع رسانی به موقع به سامانه ۱۲۵ عنوان کرد.

محمدی باغملایی گفت: متاسفانه در حادثه شب گذشته نحوه اعلام به ایستگاه آتش نشانی به صورت حضوری صورت گرفته و هیچکس با مرکز سامانه ۱۲۵ قبل از مراجعین حضوری تماسی برقرار نکرده بود که این مهم منجر به گسترش وسعت و شدت حریق گردید.

تنگی نفس و درمان سرپایی دو آتشنشان

وی با اعلام این مورد که کلیه ساکنین بدون هیچ گونه آسیبی به خارج از ساختمان هدایت و منطقه ایمن انتقال داده شدند گفت: با سرعت عمل بالا و دقت نیرو‌های آتش‌نشان همه اهالی این مجتمع مسکونی بدون اسیب از منازل و ساختمان به بیرون هدایت شدند، اما به دلیل حرارت بالا و گسترش دود و آتش دو تن از همکاران فداکار این سازمان در جریان امداد رسانی دچار تنگی نفس و اسیب جزئی شدند که با همکاری نیرو‌های اورژانس مستقر در محل به صورت سرپایی درمان شدند و حال انان مساعد است.

معاون عملیات اتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر ضمن پایان و اطفا کامل این حریق با تلاش نیرو‌های مستقر این سازمان گفت: همشهریان عزیز همواره باید در برخورد با اینچنین حوادث در اولین لحظات با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته حوالی ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه یکی از واحد‌های مجتمع منازل مسکونی سینا در شهر بوشهر دچار آتش سوزی شد که علت حادثه در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی