بازدید 6519
۳

دستگیری ۲۱ کارچاق‌کن در دستگاه قضای خوزستان

رئیس دادگستری استان خوزستان از شناسایی و دستگیری ۲۱ نفر از کارچاق کن‌ها (دلال) و مدعیان اعمال نفوذ در دادگستری و دیگر ادارات خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 30 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العلی) بر مبارزه مقتدرانه دستگاه قضا با فساد و به ویژه فساد از درون، طی دو ماه ابتدای امسال، با کمک حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در استان و همکاران قضائی، با ۲۱ نفر از کارچاق‌کن (دلال)‌ها که با عناوین جاعلانه، مدعی اعمال نفوذ در برخی از قسمت‌ها از جمله دادگستری و دیگر ادارات استان بودند، برخورد و قرار قانونی در خصوص آن‌ها صادر شد.

وی خطاب به مردم استان افزود: مردم درخواست‌های خود را از مجاری قانونی مطالبه کنند و به ادعای افرادی که مدعی نفوذ در دستگاه‌های مختلف هستند، اعتماد نکنند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: هرگونه موارد مشابه را به حفاظت‌های اطلاعات ادارات مربوطه و حفاظت اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند تا در کم‌ترین زمان با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اصلی ها را بگیرید
لطفا اسامی این مجرمان و مجازاتشان را اعلام نمایید. صرف گفتن بازداشت فلان تعداد مجرم مشکلی را حل نمی کند. مجازات باید قاطعانه و در ملا عام انجام شود.
جناب مرادی متاسفانه در دو دادگاه اهواز که شخصا برای انجام کار مراجعه کردم رفتارشون بامردم وحشتناک زشته
انشالله که فکری دراین مورد داشته باشید.

اتفاقا به همین دلیل اکثرا دنبال دلال هستند و آشنا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی