بازدید 13678

اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که این تیم هیچ‌گاه بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته و مورد استثنای این موضوع تنها در زمان کارلوس کی‌روش بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 27 May 2021


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ،خداداد عزیزی درباره وضعیت تیم ملی ایران در راه صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای ایران رخ دهد. خواسته همه ما این است که اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد و بتوانیم از این مرحله صعود کنیم. کارمان سخت است و شاید این موضوع ارتباط زیادی به بازی تدارکاتی نداشته باشد، اما بدبختانه دیدار دوم ما با بحرین است و اگر نتوانیم این مسابقه را ببریم، کارمان خیلی سخت خواهد شد.

وی درخصوص اردوی تدارکاتی بحرین در اوکراین و دیدار دوستانه عراق مقابل تاجیکستان و نپال، در شرایطی که ایران تدارکات خوبی برای ادامه مسابقات نداشته است، بیان کرد: ما متأسفانه همیشه در موضوع تدارکات ضعیف بودیم و اینکه این اتفاق در این دوره هم تکرار شده، اصلاً عجیب نیست. تنها در زمان کی‌روش از لحاظ بازی‌های تدارکاتی و اردوها شرایط خوبی داشتیم. اکنون دیدار تدارکاتی نداریم و کار بسیار سختی پیش رو داریم.

 

مهاجم پیشین تیم ملی ایران در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی این تیم اظهار داشت: باقری بازیکن بزرگی بوده و شخصیت بزرگی به شمار می‌رود. او می‌تواند بزرگی کند و خیلی خوب شد که به تیم ملی اضافه شد. امیدوارم اتفاقات در بحرین به نفع تیم ملی رقم بخورد.

عزیزی که در مقدماتی جام جهانی 2006 به همراه تیم ملی ایران وضعیتی مشابه وضعیت فعلی شاگردان اسکوچیچ را تجربه کرد و ایران به جام جهانی آلمان هم رسید، خاطرنشان کرد: شرایط مانند آن زمان نیست و نمی‌توانیم بگوییم چون آن زمان چنین اتفاقی افتاده، این بار هم باید اتفاقات مشابهی رخ دهد. با این حال تیم ملی ایران همیشه در شرایط سخت بهتر بازی می‌کردند. امیدوارم بچه‌ها، این شرایط سخت را بهتر درک کنند و در همه بازی‌های باقیمانده پیروز شوند. ما باید همه دیدارها را ببریم و اگر در یک مسابقه بلغزیم، کارمان بسیار دشوار خواهد شد.

وی درخصوص انتقاداتی که نسبت به دعوت یا عدم دعوت برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی ایران مطرح شد، خاطرنشان کرد: نگاه‌های افراد با هم متفاوت است و هر کسی، بازیکنان مد نظر خودش را دعوت می‌کند. طبیعتاً با دعوت هر بازیکن، انتقاداتی هم مطرح می‌شود و سرمربی تیم ملی خودش را در معرض خطر قرار نمی‌دهد. فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی در این باره رخ دهد و اسکوچیچ مطابق سلیقه خودش بازیکن دعوت کرده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان