بازدید 6540

جنجال بین جلال مرادی و منصوریان سر نسخه پیچیدن!

کد خبر: ۱۰۵۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 26 May 2021

ناظر جنجالی بازی های لیگ برتر بار دیگر با نحوه برخورد و رفتارش حاشیه ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان درباره حواشی دیدار آلومینیوم و تراکتور و اخراج دو سرمربی در این بازی اظهار داشت: موضوعی دو سه روز است من را اذیت می‌کند. در حین بازی متوجه شدم رسول خطیبی برای فشارهای وارده به رختکن نرفته بود. من و رسول رابطه خوبی داریم و فقط یک لحظه به داور برای پنالتی اعتراض کردیم که رسول از کوره در رفت و من هم عصبانی شدم. رسول البته با بی‌احترامی پرخاش نکرد، ولی من در این مدت فکر کردم و دیدم رسول تحت فشار بوده است برای همین از کمیته انضباطی خواهش می‌کنم کارت قرمز من را نگه دارد و کارت رسول را به زرد تبدیل کند. شاید درک من از رسول خطیبی خیلی کامل نبود که او چقدر تحت فشار است.

«باید منطقی برخورد کنیم و بدانیم فوتبال فقط بخشی از زندگی ماست.»، وی با بیان این جمله اشاره کرد: من خیلی دیر عصبانی می‌شوم و از کوره در می‌روم. رسول برادر کوچک من است و خیلی دوستش دارم. او نیز مثل محمدرضا خلعتبری زودجوش، ولی مهربان است. 

جنجال بین جلال مرادی و منصوریان سر نسخه پیچیدن!

سرمربی تیم آلومینیوم یادآور شد: گره بازی از جلال مرادی بود. ایشان یک کار اشتباه و دو لفظ بد در بازی به کار برد. کار اول و یکی از لفظ‌های ایشان را الان اعلام می‌کنم و لفظ سوم را به کمیته انضباطی و کمیته صیانت می‌سپارم. ایشان ناظر مسابقه است و مثل هر ناظر دیگر باید برای تخلف‌ها تیک بزند. بعد از درگیری‌هایی که در بازی به وجود آمد، آقای مرادی به رسول خطیبی گفت شما برو من نسخه‌اش را پیچیدم! آقای مرادی بیا روی خط و توضیح بده نسخه من را چگونه پیچیده‌اید؟! آقای عباسی گفت از تو خواهش می‌کنم به خاطر سبقه من برو و روی او را ببوس. کاری به الفاظ قبلی او ندارم، ولی بعد از آن ایشان الفاظی را با صدای بلند گفت که اجازه بدهید نگویم.

در ادامه این بحث تلویزیونی جلال مرادی روی خط آمد و درباره صحبت‌های علیرضا منصوریان و اتفاقات بازی آلومینیوم و تراکتور گفت: شما می‌دانید که من اجازه مصاحبه ندارم، ولی با توجه صحبت‌های سرمربی آلومینیوم در برنامه امشب روی خط آمده‌ام. در مورد اینکه گفته شده من جلوی بازی دروازه‌بان آلومینیوم را می‌گیرم‏، باید بگویم که مگر چنین چیزی تا به حال بوده است که من از بازی بازیکنی جلوگیری کنم؟ مگر من اجازه چنین کاری را دارم؟ شما از منصوریان بپرسید که کارت قرمزی که گرفت به چه دلیل بوده است.

وی ادامه داد: من به او گفتم که با داوران صحبت نکند که بلافاصله بدترین توهین‌های ممکن را به آقای خطیبی کرد که هم در گزارش داور و هم در گزارش بنده است. اگر همکارانش جلوی دهان منصوریان را نگرفته بودند معلوم نبود چه توهین‌هایی می‌کردند. من باید یک عذرخواهی از رئیس هیئت فوتبال اراک و مدیرعامل آلومینیوم بکنم که خواستند مرا با منصوریان آشتی کنم. منصوریان توهین‌هایی به من کردند که نمی‌توانم بگویم.

ناظر بازی آلومینیوم - تراکتور افزود: چرا باید به منصوریان بگویم که نسخه او را پیچیدم؟! مگر او با من درگیر شده بود؟ منصوریان با خطیبی درگیر شده بود و من هم برحسب وظیفه رفتم آن‌ها را جدا کنم. در آخر بازی هم مدیرعامل آلومینیوم آقای منصوریان را به سمت من آورد و من هم گفتم که به دلیل توهین‌هایی که به من کرد، عذرخواهی منصوریان را نمی‌پذیرم. اینطور نیست که بخواهد مظلوم‌نمایی کند. کار ما در هر بازی این است که باید بازی را نگه داریم تا مربیان و نیمکت‌های دو تیم را جدا کنیم. در کجای دنیا چنین چیزی رخ می‌دهد؟ منصوریان باید زمانی که عصبانی می‌شود خودش را کنترل کند. من نمی‌توانم صحبت‌هایی را که در کنار زمین انجام داده است، بگویم، ولی در گزارش داور و ناظر بازی وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار