بازدید 4738

تجمع دانشگاهیان به مناسب پیروزی مقاومت فلسطین

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت عصر امروز به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی در کنار مقبره الشهداء دانشگاه تجمع کردند.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳ 24 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت عصر امروز به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی در کنار مقبره الشهداء دانشگاه تجمع کردند.

دانشگاهیان در این تجمع ضمن با سر دادن شعار‌هایی انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دادند.

آن‌ها همچنین خواستار محاکمه جنایتکاران تروریست رژیم صهیونیستی شدند.

* پیروزی مقاومت فلسطین خط بطلانی بر مسیر سازش در مقابل جنایت

دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت در پایان این تجمع، بیانیه‌ای قرائت کردند که متن آن در ادامه آمده است:

فَأَیَّدْنَا الَّذِینَ آَمَنُوا عَلَی عَدُوِّهِمْ فَأَصْبَحُوا ظَاهِرِینَ

سنت نصرت الهی و تأیید مؤمنین بر دشمنان و پلیدپیشگان، قانونی ساری و جاری در ابعاد هستی است که یک مقدمه بیش ندارد، و آن مقدمه استقامت در مسیر حق و اتکال به قدرت لایزال الهی است.

نشات تفکر مقاومت که با حرکت تمدن‌ساز مردم ایران اسلامی و با پیشوایی مقتدای کبیر این تفکر، روح الله خمینی شکل گرفت، هر رو آثار و نتایج خود را علن می‌نماید و غده سرطانی نزج پیدا کرده در منطقه غرب آسیا که نطفه آن به دست تبهکاران پلید عصر و شیطان بزرگ زمانه شکل گرفته است در حال خشکاندن است.

استقامت «شیخ جراح» و تحقق وعده الهی در پی آن و پیروزی امت اسلامی مبتنی بر تفکر استقامت، انشاا... مقدمه‌ای روشن برای پاک شدن صفحه روزگار از موجودیتی آدم‌کش، نژادپرست و پلید است که همه مشکلات منطقه در دهه‌های گذشته از توطئه‌چینی آن نشأت گرفته است.

امروز جریان مقاومت اسلامی و تفکر ناب برگرفته از تعالیم پیامبر عظیم‌الشان و انبیاء و صلحای تاریخ راه روشن خود را پیدا کرده است و استقامت سربلندانه شیخ جراح، غزه و کرانه باختری نمودی است از مسیر روشن و پربهجتی که استیلای کلمه حق و اضمحلال پلیدی و توطئه‌چینی، تالی غیرقابل انکار آن خواهد بود و انشاا... دور نخواهد بود روزی که خیل مشتاقان و مؤمنین جشن پیروی و فتح را در مسجدالاقصی و بیت المقدس عزیز برپا خواهند داشت.

پیروزی مقاومت ۱۲ روزه مردم فلسطین که با پشتیبانی تمام قد ایران اسلامی شکل گرفت، خط بطلانی است بر مسیر سازش در مقابل جنایت.

امروز روسیاه‌تر از شیطان بزرگ و ایادی حمایت کننده اسرائیل جنایتکار، که بی شرمانه و با نظاره شنیع‌ترین جنایت‌های دولت غاصب اسرائیل از کوچک‌ترین بازخورد بشردوستانه امتناع کرده و در حد حتی یک بیانیه نیز نسبت به جنایات این رژیم سفاک واکنش نشان ندادند و سکوت مرگبارشان بر مجامع به ظاهر حقوق بشری نشانه‌های انحطاط این مجامع را بیش از پیش نمایان ساخت، دولت‌هایی است که در منطقه در پی به رسمیت شناختن اسرائیل بودند.

پیروزی شیخ جراح نشان روشنی است که اسرائیل در درونی‌ترین لایه امنیتی خود در مقابل گروه‌های مقاومت عاجز از تأمین امنیت است و سستی این خانه عنکبوت بر همگان واضح و مبرهن است؛ لذا آنان که امنیت و مسیر راهبردی توسعه خود را به این پایه سست و نقش روی آب گره زده‌اند بدانند که دیری نخواهد پایید که بوی پلید و متعفن این جریان سازش رساتر از قبل موجبات انزجار امت اسلامی را از این دولت‌های سازشکار موجب خواهد شد.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه علم‌وصنعت، ضمن تبریک پیروزی بزرگ شیخ جراح، غزه و کرانه باختری در جریان مقاومت ۱۲ روزه، و ادای احترام نسبت به شهدای این مقاومت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده، بر پشتیبانی همه جانبه خود از جریان مقاومت اسلامی نشأت گرفته از تفکر اسلام ناب و اصیل محمدی تاکید کرده و همه جریان‌های سازشکار را که علی‌رغم عینیت تقابل هوشمندانه میدانی برای پاسخگویی به جنایات اسرائیل، همچنان در فکر مصالحه و کنار آمدن با این جرثومه پلیدی و فساد هستند، به عبرت‌آموزی و تدبر بیشتر فرا خوانده و نسبت به بدنامی تاریخی، دنیوی و اخروی مسیر نافرجام تعامل با رژیم غاصب تذکر می‌دهد. در پایان، ضمن تجلیل از رهبری داهیانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در مسیر بسط جریان تفکر مقاومت اسلامی و حمایت همه‌جانبه از این مسیر روشن قرین پیروزی، بر روح بنیانگذار بیداری اسلامی در عصر حاضر، خمینی کبیر درود می‌فرستیم و تأییدات روزافزون جریان مقاومت اسلامی را از خداون منان خواستاریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل