بازدید 6903

معیشت مردم خرمشهری است که باید آزاد شود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: خرمشهر امروز ما معیشت مردم مظلومی است که تفکر خسته و واداده غربگرا و رسانه‌هایشان، همین معیشت را به گروگان گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 23 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرکرد احمد راستینه ظهر امروز در صحن علنی مجلس در آستانه سوم خرداد، گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است، خرمشهر امروز ما آزاد‌سازی مردم مظلومی است که تفکر خسته و واداده غربگرا و رسانه‌های زنجیره‌ای آنان که معیشت مردم را به گروگان گرفته است تا مردم از انقلاب درخشان ۵۷ شان ناامید شوند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خرمشهر امروز ما شکست تفکری است که میدان دیپلماسی را در قدم آهسته با وزیر خارجه آمریکا تعریف می‌کند و میدان مجاهدت حاج قاسم را بغض‌آلود نفی می‌کند میدان مجاهدتی که امروز فرزندان جبهه مقاومت فلسطین با تاسی بر مکتب حاج قاسم در انتخابی سخت، رژیم اسرائیل را خوار و ضعیف می‌کنند.

راستینه خاطرنشان‌کرد: در آستانه انتخابات مهمی قرار گرفته‌ایم، متاسفانه معیشت مردم دچار مشکل شده است، گوشت و مرغ از سفره مردم حذف شده، اما رئیس جمهور مردم را به مصرف ماهی حواله می‌دهد؛ رئیس جمهور عادت کرده است که حقیقت‌های تلخ را طنزآلود کند و با بیل تدبیرش کمر مردم را بشکند و بعد می‌گوید باید از پیروزی‌های ملتش فیلم بسازند.

وی به برخی از اقدامات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان کرد: صف‌های طولانی و متعدد مرغ، فاجعه ارز و تلاطم بازار ارز، طلا، سکه، مسکن و خودرو سرمایه‌هایی که یک شبه در بورس نصف می‌شوند و پولدارانی که یک شبه ثروتشان چند برابر شده، توزیع رانتی میلیارد‌ها دلار ارز فقط بخشی از این اقدامات است.

راستیه با یادآور شدن وعده‌های انتخاباتی سال ۹۲ گفت: آقای روحانی مگر شما نگفتید مشکل چند برابر شدن دلار در عدم مشورت، خود شیفتگی و عدم استفاده از ابزار‌های علمی برای کشور است و دولت نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف ۶ ماه به یک سوم برسد، اما باید از شما پرسید در حال حاضر ارزش پول ملی در چه وضعیتی است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست