بازدید 18772
۱

تنها بازی که استقلال پیراهن قرمز پوشید

کد خبر: ۱۰۵۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸ 21 May 2021

اولین مسابقات فوتبال تهران بعد از انقلاب مسابقات جام شهید مهدی اسپندی بود، مسابقاتی که طی آن تیم فوتبال استقلال نتوانست حتی بین 8 تیم صدر جدول مسابقات قرار بگیرد که تغییرات عمده در این تیم و پایین بودن روحیه تیم جوانی که مردانی مثل رضا رجبی، خاکسار تهرانی، شاهین بیانی، شاهرخ بیانی، رضا نعلچگر، پرویز مظلومی، مجید نوروزی، اصغر حاجیلو، سعید مراغه چیان، شاهرخ مطیعی، مائیس میناسیان و... در آن بودند، باعث شد استقلال که ادامه تاج بود اما حق نداشت این موضوع را علنی کند، سال 58 را با ناکامی پشت سر بگذارد و از سال 59 تازه جایگاه مدعی بودن خود را پس بگیرد. 

تنها بازی که استقلال پیراهن قرمز پوشید

در عکس، مجید نوروزی بازیکن قرمزپوش استقلال و محمد خمسه دروازه بان تیم پیروز برای زدن ضربه روی هوا بلند شده اند. تیم پیروز هم مثل استقلال پیراهن آبی می پوشید و آن روز قرعه به نام استقلال افتاد که رنگ پیراهن خود را تغییر بدهد. استقلال قرمز پوشید با شورت و جوراب سفید در حالی که تیم پیروز ، پیراهن و جوراب آبی و شورت قرمز به تن داشت.

چندی بعد پرسپولیس هم به نام پیروزی تغییر نام داد اما این تیم کل بازیکنان پرسپولیس را یکجا تحویل گرفت و آن زلزله انحلال را تجربه نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلا پیروزی ها شش تایی وهشت تایی شدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم