بازدید 4482
۱

چین خواستار آتش‌بس در فلسطین شد

وزارت خارجه چین خواستار برقراری آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مقاومت در غزه در سریعترین زمان ممکن شد. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، وزارت خارجه چین تاکید کرد باید از آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و غزه در سریعترین زمان ممکن حمایت کرد و همه طرف‌ها باید به مسئولیتشان در این باره عمل کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 19 May 2021


به گزارش تابناک به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، وزارت خارجه چین تاکید کرد باید از آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و غزه در سریعترین زمان ممکن حمایت کرد و همه طرف‌ها باید به مسئولیتشان در این باره عمل کنند.

این وزارتخانه افزود: راهکار تشکیل دو کشور، راه حل اصلی است و شورای امنیت باید تدابیر فعالانه‌ای در مسئله فلسطین اتخاذ کند.

شایان ذکر است، علی‌رغم اعتراضات بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد و موجب شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی از جمله شماری زن و کودک شده است. با تداوم این حملات، نیروهای مقاومت هم بر ادامه حملات خود علیه اشغالگران تاکید می‌کنند.

همزمان منابع خبری هم از اصرار رژیم صهیونیستی، بر ادامه حملات خود به غزه خبر می‌دهند. کابینه این رژیم که تحت حمایت کشور‌های غربی است، گفته است که عملیات نظامی علیه غزه چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چین بخاطر همین درخواست اتش بس باج سنگینی از ایران خواهد گرفت چون چین در سیاست خارجی سایر کشور ها معمولا دخالتی نمیکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار