بازدید 14724

جهانگیری از روحانی مرخصی گرفت

معاون اول رییس جمهوری برای تمرکز بر انتخابات و استفاده نکردن از امکانات و فضای کار دولت از رییس جمهوری درخواست مرخصی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 17 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پس از ثبت نام نامزدی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری برای تمرکز بر انتخابات ۱۴۰۰ و استفاده نکردن از امکانات و فضای کار دولت درخواست مرخصی‌اش تا روز انتخابات را به رییس جمهوری داده است.

او اکنون منتظر پاسخ حسن روحانی به این درخواست است.

جهانگیری همچنین ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌اش را انتخاب کرد. فاطمه پهلوانی، محمدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی، شهیندخت ملاوردی، محمد نعیمی‌پورر، سیدرضا نوروززاده و رضا ویسه از سوی اسحاق جهانگیری داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌ انتخاب شدند.

عصر امروز این شورا ریاست و ساختار ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری را تعیین می‌کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۲
کاش همه مسئولین مرخصی بگیرن
چه خبر خوبی تابناک مچکرم کاشکی حسن هم می رفت مرخصی. من یکی از دوستانم مدیرعامل یک واحد صنعتی تو ایران ... بود بین مدیران سطح بالا دائما درگیری بود یک هفته همه شان را با خانواده فرستاد مرخصی اجباری ، باور نمی کنید تولید بالا رفت ضایعات پائین امد تحویل به موقع انجام میشد، اگر این تیم همگی باهم مرخصی بروند چه گلی مملکت شود.شک نکنید
واقعا مسخره است که توي اين هاگيرواگير مهمترين بازوي اجرايي مملکت مي خواد بره مرخصي
منتظرم ببینم توی مناظره ها چه ناگفته هایی داره! حداقل دو سال پیش استفعا کرده بود الان میتونست حساب روی آرای مردم باز کنه اما الان با چه امیدی میخواد روی آرا مردم حساب باز کنه!
قانونا باید استعفا میداد ، مرخصی معنی ندارد
اگه دروغگو نبودی ساید رای بهت میدادم.ولی سساستمدار دروغگو رو باید فورا ردش کرد تا حساب کار بیاد دستش
مگه تا حالا کار میکرد؟؟!!
مگر چند سال بود مرخصی نبود؟
پول زیادی داری یا آبروی زیادی یا طمع شما رای نمی اوری با اینکه انسان شریفی هستی و لی ملت به گروه روحانی جز آقای دکتر ظریف هیچ اعتماد و علاقه ای ندارد باید استعفا می دادی نه تعامل درستی کردی نه در کنار ملت ماندی و در بی عرضگی و بدبختی ملت شریک هستی دیگر با ریل قبل به هدف نخواهیم رسید و ملت این را فهمیده شاید آقای ریسی اگر با درایت عمل کند تنها امید است که روابط با جهان را بهبود بخشد و جلوی کسانی که چوب لای چرخ اقتصاد و سیاست میگذارند و شعار پوچ میدهند و دردسر می آفریند محدود کند فقط او میتواند اگر البته قصدش را داشته باشد
مرخصی دائمی
مگه نباید برای شرکت در انتخابات مجلس و یا ریاست جمهوری از شغل خودشون استعفا بدهند ایشان مرخصی گرفتند حال میکنید با قوانین خودتان
8سال مرخص بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل