بازدید 5315

خط قرمز پلیس امنیت مردم است

فرمانده انتظامی استان لرستان درجمع فرماندهان، معاونان و روسای کلانتری‌های شهرستان خرم آباد، خدمت بی منت و مضاعف به مردم و برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 17 May 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سردار یحیی الهی در جمع فرماندهان ، معاونان و روسای کلانتری های خرم آباد ، همگان را به رعایت تقوی الهی و خدمت بی منت و مضاعف به مردم شهید پرور ، گفت: یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم جامعه است و تامین نظم و امنیت یکی از مهم ترین ارکان خدمتگزاری در جامعه اسلامی است.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهید گلگون کفن، نیروی انتظامی بعنوان امین مردم و ملجا و پناه افراد ستمدیده و در کنار مردم و از نهادهای بزرگ خدمتگزار است که به حمد خدای متعال از هیچ تلاش و کوششی در راه تامین و نظم امنیت استان دریع نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی بعنوان خدمتگزار مردم و مدافع حریم نظم و امنیت ضمن تکریم ارباب رجوع و برخوردی توام با مهربانی و رعایت اخلاق اسلامی و در شان و منزلت مردم شریف استان، در مقابل افراد ظالم و افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت عمومی جامعه هستند برخودی قاطع و بدون اغماض داشته باشد و همواره یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس همچنان که با مهربانی و عطوفت به مردم شریف خدمت می کند با اقتدار و استفاده از اختیارات قانونی با هرگونه هنجار شکنی و افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت هستند برخوردی قاطع و قانونی داشته و هرگز اجازه عرض اندام و جولان را به آنان نخواهد داد و بنده بعنوان خدمتگزار مردم به افرادی که اقدامات مجرمانه انجام می دهند توصیه می کنم ، از انجام اعمال مجرمانه برحذر باشید و بدانید پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد دقیق هرگز اجازه عرض اندام به افراد مخل نظم و امنیت را نخواهد داد چرا که خط قرمز ما امنیت مردم شریف استان است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر رعایت تقوی الهی و نظم و انظباط در راستای امورات و ظایف محوله خاطر نشان کرد ان شاءالله همه ما بتوانیم سربازان راستینی برای نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزار خوبی برای مردم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر