بازدید 13913
۷

کشف مواد مخدر از مسافر مترو تهران

ماموران ناجا در پایتخت، امروز (شنبه) موفق به بازداشت ۹۲ متهم، کشف ۲۸۴ قبضه سلاح سرد، سه میلیارد تومان کالای قاچاق، مواد مخدر و توقیف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین شدند.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 16 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح سراسری مقابله با قاپ‌زنی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ سارق بازداشت شده و ۲۸۴ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" با اشاره به کشف ۲۵ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طرح مذکور، افزود: در اجرای این طرح ۷۹ نفر در رابطه با خرید و فروش موادمخدر بازداشت و از این افراد ۱۰ کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی کالای قاچاق در یک باربری حوالی خیابان "شوش" تیمی از کارآگاهان این پلیس امنیت اقتصادی اعزام شدند و دریافتند اخیراً مالک این باربری مقادیر فراوانی پارچه‌های خارجی را در این مکان تخلیه کرده است.

سرهنگ "علی‌ ولی‌پور گودرزی" با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل این باربری ۸۲۲ طاقه پارچه قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد کالاهای مکشوفه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.

وی ضمن بیان اینکه متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳ میلیارد تومان گزارش کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: با توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی که روز گذشته مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره‌آمیز در مسیر بزرگراه "چمران" بود، آمار توقیفی‌ها از ابتدای سال تاکنون به ۱۴ دستگاه رسید.

سرهنگ "علی همه‌خانی" با اعلام اینکه تردد موتور سنگین‌های بدون مجوز همواره ممنوع است، خاطرنشان کرد: بنا بر قانون با راکبان موتور سیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ بیان داشت: صبح امروز عوامل گشت آشکار ایستگاه پایانه جنوب در سکوی مسافربری مترو حین گشت‌زنی به مردی ۳۰ ساله که یک کیف دستی به همراه داشت و با دیدن ماموران تغییر مسیر داد، مشکوک می‌شوند.

سرهنگ "سعید عطاالهی" افزود: عوامل گشت آشکار پلیس مترو نیز او را متوقف و برای بررسی محتویات کیف دستی، متهم را به ایستگاه پلیس مترو انتقال دادند.

وی تصریح کرد: با بررسی کیف دستی فرد مذکور، یک بطری نوشابه نیمه پر کشف شد که مواد مخدر از نوع "تریاک" به طرز ماهرانه‌ای در قسمت پایین آن جاسازی شده بود.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پس از تجمیع این بسته‌ مشخص شد حجم زیادی تریاک همراه این مرد جوان بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
500 کیلو؟!!با وانت اومده بوده تو مترو؟حتما 500 گرم بوده!
ایا 500 کیلو درست است ؟ لطفا مسول درج اخبار تابناک خودش یکبار این خبر را بخواند ببیند چی دسگیرش می شود؟
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
تابناک: سپاس. درست شد
500 کیلو؟ یا 500 گرم؟
این تیتر که زدین ، اصلا به مطالبی که در زیر نوشتین همخونی نداره. ؟؟؟؟
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
تابناک: سپاس درست شد
تیتر رو یک بار بخونید بعد خبر بذارین. پونصد کیلو بار یه وانته دست مسافر مترو چیکار می کرده؟ توی متن خبر هم چنین چیزی گفته نشده. البته احتمالا این نظر من حاوی توهین و افترا است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان