بازدید 9737
۳

انصراف نیکزاد از داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری

نایب رئیس مجلس از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 15 May 2021

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

نیکزاد در توییت خود خاطرنشان کرده است: وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجربیات این سال‌ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت‌های بی‌نظیرر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

وی ادامه داده است: در این مدت به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم، چون معتقد بودم این کار همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد، اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی‌ها و جلسات متعددی را برای یک حضور مؤثر انجام دادم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان حضرت آیت الله رئیسی با همین دغدغه‌ها پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می‌پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می‌دارم. ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروی حضرت آیت‌الله رئیسی به کار خواهم بست؛ چراکه معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت برای تحول اساسی در کشور هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
آخی.
جناب نیکزاد گربه برای رضای خدا موش نمیگیره اولا شماها خودتان بهتر میدانیدحتی100رای ندارید دوم اینکه گفتید نامزدمیشوم ووقتی دیدم یک فرد قوی اومد به نفع ان شخص اعلام انصراف میکنم تا بعد پیروزی ایشان درتوزیع پست منصب شغلی برای شما مدنظررداشته باشد امان ازمردم فریب بنام اسلامیت ودغدغه معیشت مردم واحساس تکلیف کردن
من هم انصراف
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار