بازدید 45374

ترافیک سنگین در منطقه لواسانات در شرایط کرونایی

کد خبر: ۱۰۵۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 15 May 2021

با سلام و احترام ترافیک سنگین در سه روز اخیر در منطقه لواسانات و رودبارقصران مردم را با مشکل جدی روبرو کرده و تعداد کرونایی ها همچنان در این منطقه بدون امکانات در حال بالا رفتن است اما سیل عظیم گردشگران همچنان اخر هر هفته مشکلات فراوانی برای ساکنین منطقه ایجاد میکنند طوری که امروز ترافیکی ۱۴کیلومتری از گردنه لشگرک تا فشم رقم خورد.
نیروهای اورژانس و امدادی نیز با مشکل جدی روبرو بودند و در موارد ضروری مجبور به استفاده از هلیکوپتر شدند. ترافیک بقدری سنگین بود که احتمال افزایش مبتلایان به کرونا ۱۰۰درصد پیش بینی میشود.
قبلا اخر هر هفته طبق امار دوربین های پایش شهری ۲۰۰هزار ماشین وارد منطقه با جمعیت ۱۸۰۰۰نفری میشد اما این بار این رکورد قطعا شکسته شده.

ارسالی از :جمشید پناهی

ترافیک سنگین در منطقه لواسانات در شرایط کرونایی

 

ترافیک سنگین در منطقه لواسانات در شرایط کرونایی

ترافیک سنگین در منطقه لواسانات در شرایط کرونایی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
به نظر من که از راهپیمایی های روز قدس چند روز پیش و نمازهای برگزار شده در عید فطر امن تره
بعد هم هر کی داره میره پی زندگی خودش حالا این طور هم نیست که همه اینا دارن میرن دورهمی
تازه جاده رو هم بسته اند معلومه از یک جایی بالاخره صف خودروها تشکیل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
احسنت بر شما کارشناس ماهر شک و تردیدهایمان بعد از این نظریه کارشناسی همگی برطرف شد ممنونم
ناشناس
| - |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عزیز دل برادر واقعیت را که بگویی یکعده مانند کبک سر فرو برده در برف ناراحت می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
چه جالب با پای پیاده دور هم جمع بشوند برای راهپیمایی و عزاداری اشکالی نداره ولی با ماشین برن بیرون برای نفریح اشکال داره !
وقتی کشورمان این همه جاده و اتوبان داردبرای چی مردم می روند لواسان. باید حاکمیت این طلسم رابشکند. یک زمانی برای آب مردم به تهران مهاجرت می کردند و فکر می کردند چیه؟ شلوغی پایتخت و اطراف آن برای کشور سم است. شما حقوق استادان دانشگاه را زیاد می کنید و سایر صنوف را. دیگر کسی نمی ماند در شهرستان. آدم های باسواد تهران و لواسان جمع می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
کجا حقوق استادا زیاد شده.همش دروغه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
باید کاری کرد که آدم های باسواد مثل هیات علمی ها هم یا معلم ها در شهرهای کوچک هم بمانند یعنی سکونت داشته باشند. الان استادی می اید شهرستان می گه من رفتم لواسان یا کوههای داارآباد. چقدر زیبا بود.کشور داریی باید به تمام نقاط کشور توجه کند. مثلا شما مرد- دوست دارید برید زن خانه نمی آید وو قانون هم ضعیف است حمایت نمی کند از مرد و زن تمکین نمی کند.
َاحمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
وسط دعوا نرخ تعیین میکنی ، کجا حقوق ؟اساتید اضافه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
حقوق اساتید دانشگاه به یکباره شصت درصد افزایش داشته و از سقف حقوق سی و سه میبلیونی معاف شدن و بعلاوه اساتید به جز شهر تهران خانه سازمانی مجانی دارند
اتفاقا آدم هایی به لواسانات می روند به تجربه شخصی خودم اکثرا افسرده هستند یا شمیرانات یا شمال تهران. زیرا فرد دو سه روز اول حالش خوب است . بنده در میدان تجریش کار می کردم مدام قرص افسردگی می خوردم. متخصص اعصاب و روان می گفت باید بخوری چون آب و هوای اینجا چنین ایجاب می کند. وقتی از آنجا خارج شدم دیگر قرص ضد افسردگی نخوردم.
خیلی مواظب باشیم برای تهران مثل پایتخت هائیتی نشویم زلزله آمد کلی افراد را کشت و سه روز پیش هم رئیس جمهورش را کشتند. باید از خاصیت پخشی در ریاضیات استفاده کنیم. اگر کشورمان را می خواهیم همیشه باشد سر افراز باید پیشگیری کنیم از حوادث بعدی. کارها با خواهش جلو نمی رود. اینهمه جاده و اتوبان داریم مردم را کوچ دهیم الان اتوبان غدیر چقدر خوب شده و من یک ساعت و نیم از شهرستان به رباط کریم رسیدم. مترو درست کنیم و سایر صنایع. مهندسان و کارگران زبده داریم. مواظب تهران باشیم. الان فقیرترین کشور دنیا هائیتی در کارائیب می باشد. اصلا چرا اسم لواسان را بزرگ می کنید و مردم فکر می کنند چه خبر است.
نتیجه ساله ها بی عدالتی و از بین بردن حقوق شهرستان ها و تجمع امکانات در تهران و ... و تصمیمات اشتباه مدیریتی می شود همینی امروز می بینیم و کوچکترین مساله آن می تواند همین ترافیک لواسان باشد . ضمنا چرا ترافیک منطقه لواسان اینقدر مهم شده ؟؟؟ آیا سایر مناطق بحران و مشگل نداریم ؟؟؟؟ مردم خوزستان سیستان و بلوچستان مسائل به مراتب مهمتری دارند ؟؟
چه جالب با پای پیاده دور هم جمع بشوند برای راهپیمایی و عزاداری اشکالی نداره ولی با ماشین برن بیرون برای نفریح اشکال داره !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل