بازدید 5167
۱

شهرداری‌ها بیشترین خسارت را به آبفا وارد می‌کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سالی که گذشت شهرداری‌ها با ۱۷۵ فقره بیشترین خسارت را به تاسیسات آب و فاضلاب زنجان وارد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 13 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: واحد حوادث و اتفاقات شرکت آبفای استان در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار حادثه آب را رفع و رسیدگی کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین تعدادحوادث آب در سال ۱۳۹۹ به ترتیب مربوط به شهر‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره بود، عنوان کرد: در شهر زنجان بیش از ۴ هزار فقره حادثه آب طی سال گذشته به ثبت رسیده است که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در ماه‌های شهریور، مهر و خرداد روی داده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد حوادث آب در استان مربوط به حوزه انشعابات و پس از آن حوادث شبکه توزیع و خط انتقال بود، بیان کرد: تعداد حوادث فاضلاب در شهر‌های استان نیز ۳۸۳ مورد اعلام شده که بیشترین تعداد حوادث فاضلاب با ۳۷۳ فقره در شهر زنجان حادث شده است.

جزءقاسمی با اشار به اینکه در مجموع طی سال گذشته بیش از ۳۰۰ فقره خسارت توسط سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب وارد شده است، افزود: شهرداری با ۱۷۵ فقره بیشترین خسارت را به تاسیسات آب و فاضلاب زنجان وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش ۷ درصدی تعداد حوادث نسبت به سال ۱۳۹۸ اضافه کرد: این میزان افزایش ناشی از اجرایی شدن دستورالعمل یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزوده شدن آمار حوادث روستایی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبفا هم هر موقع عملیات آسفالت خیابان ها تمام میشه اقدام به کندن خیابان می کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر