بازدید 4655

دستگیری باند ۶ نفره سرقت منزل در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند ۶ نفره سرقت منزل و کشف ۲۰۰ گرم طلاجات سرقتی با تلاش کارآگاهان پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 12 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی وقوع چند فقره دستگیری باند ۶ نفره سرقت منزل در ایلامسرقت منازل آپارتمانی در سطح شهرستان ایلام، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به دست آوردن سرنخ و شناسایی یک باند ۶ نفر سرقت غیر بومی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: کارآگاهان پلیس با ردزنی این سارقان محل اختفای آن‌ها را در یکی از استان‌های همجوار کشف کردند.

وی گفت: ماموران پس از کسب حکم قضائی و در یک عملیات موفق و جامع، متهمان را در خارج از استان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله ۲۰۰ گرم طلاجات، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح گرم که همه سرقتی بودند کشف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه ۳ دستگاه خودروی سواری که متهمان با استفاده از آن‌ها اعمال مجرمانه خود را انجام میدادند توقیف شده اند، بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیسی، متهمان به چندین فقره سرقت از منازل آپارتمانی با شگرد توپی زنی و تخریب درب‌های ضد سرقت اعتراف کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل