بازدید 10823

واکنش ترامپ به هو شدن میت رامنی

بعد از آنکه میت رامنی – تنها قانونگذار جمهوریخواه آمریکایی حمایت کننده از هر دو دفعه استیضاح دونالد ترامپ – در سخنرانی اخیرش در کنوانسیون جمهوریخواهان یوتا به دلیل صحبت کردن علیه این رئیس جمهور سابق هدف توهین و هو شدن قرار گرفت، ترامپ در بیانیه ای از هو کننده های رامنی حمایت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 04 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه ای کوتاه در روز دوشنبه میت رامنی را "تنها در اسم جمهویخواه" خوانده و از کسانی که این سناتور آمریکایی را در مراسمی در روز شنبه در مرکز ماوریک یوتا هو کردند حمایت کرد،

ترامپ در واکنش به این اتفاق گفت: دیدن اینکه میت رامنی تنها در اسم جمهوریخواه روی صحنه در کنوانسیون جمهوریخواهان ایالت یوتا هو شد خیلی خوب بود. آنها جزو اولین کسانی هستند که مصمم به بیرون انداختن این فرد به عنوان یک بازنده تمام عیار هستند.

رامنی در جریان این سخنرانی تلاش کرد یک سری اظهارات از پیش مکتوب شده را درباره بایدن و همینطور احساساتش درباره ترامپ ارائه دهد اما ظاهرا این سناتور جمهوریخواه زمانی که هو کننده ها و دیگر مخاطبان دست از هو کردنهایشان برنداشتند مجبور به خارج شدن از متن سخنرانی خود شد.

او در یک مقطع از یک نفر از مستمعین پرسید: "آیا تو خجالت نمیکشی؟" برخی از شرکت کننده ها نیز در این مراسم رامنی را "خائن" و "کمونیست" خواندند.

برخی از قانونگذاران جمهوریخواه از رامنی دفاع کردند. روز یکشنبه سوزان کالینز به سی ان ان گفت از صحنه به وجود آمده در این کنفرانس برگزار شده در روز شنبه "حیرت زده" شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر