بازدید 17587
۱

اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های خوزستان

شهر‌های آبادان و خرمشهر از وضعیت قرمز خارج شدند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 04 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شهر‌های آبادان، خرمشهر، رامشیر، مسجدسلیمان و امیدیه از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و شهرستان لالی از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفت.

همچنین شهرستان‌های ایذه و باغملک، به علت افزایش روند بستری از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت قرمز قرار گرفتند و شهرستان دشت آزادگان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

بر اساس آمار فعلی استان، ۷شهر (اندیمشک، ایذه، باغملک، اهواز، شوش، ماهشهر و بهبهان) در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان (دزفول، دشت ازادگان، مسجدسلیمان، شوشتر، کارون، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه، رامشیر، رامهرمز) نارنجی و ۹ شهرستان (لالی، اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، آغاجاری و هندیجان) در وضعیت زرد قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلا نگران نباشید!! ابدا !! به زودی دولت تدبیر تمام محدودیت ها رو برمیداره.کرونای هندی هم که اصلا نداریم. مراسم احیا شب قدر هم که اصلا برگزار نشد مردم هم کلا دارن پروتکل رعات میکنن 20 روز دیگه از همین تاریخی که همه چی داره گل و بلبل میشه معلوم میشه چه خبره. دیگه بالاتر از سیاهی که رنگی نیست البته بگم دوستان از دوران کوکی که شمارش میکردم عبرت گرفتن هروقت به سیاهی نزدیک میشیم یه رنگ قرمز تولید میکنن که از قرمز قبلی یکم قرمزتره
زرد نارنجی قرمز قرمز یکم بیشتر قرمز یه زره بیشتر قرمز بیشتر قرمز بیشتر بیشتر قرمز خیلی بیشتر و.....
ما هم اصلا واکسن احتیاج نداریم فرمودن مهرماه شروع واکسیناسون عمومیه تا اون موقع کی مرده کی زنده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل