بازدید 27204

خبر خوش اتحادیه اروپا درباره احیای برجام

اتحادیه اروپا از تشدید تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 29 April 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک سخنگوی اتحادیه اروپا در اظهارنظری درباره ادامه گفت‌وگوها در وین پایتخت اتریش درباره برجام اعلام کرد که تلاش‌ها برای احیای این توافق تشدید شده است.

منابع رسانه‌ای از قبیل «العربیه» در خبری فوری، نقل و قولی از یک سخنگوی اتحادیه اروپا درباره توافق هسته‌ای ایران (برجام) منتشر کردند. این سخنگوی اتحادیه اروپا تاکید کرد که تلاش‌ها به منظور موفق کردن احیای توافق هسته‌ای ایران تشدید شده است.

اظهارنظر این مقام اتحادیه اروپا درباره تشدید تلاش‌ها به منظور احیای برجام در شرایطی انجام شده که رایزنی‌ها در وین پایتخت اتریش درباره شرایط لازم برای احیای این توافق ادامه دارد.

صبح روز پنجشنبه (نهم اردیبهشت) در خبرهاامده بود که گفت‌وگوهای ایران و گروه ۱+۴ با ادامه جلسات کارگروه‌های کارشناسی در سه حوزه لغو تحریم‌ها، هسته‌ای و ترتیبات اجرایی ‌در وین در جریان است.

دور اول نشست کمیسیون مشترک برجام بعد از ظهر سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه در گرندهتل شهر وین برگزار و حاضران تصمیم به تسریع روند گفت‌وگوها گرفته و توافق کردند که فعالیت گروه‌های کارشناسی در دو حوزه لغو تحریم‌ها و هسته‌ای به صورت فشرده و سریع ادامه یابد. همچنین تصمیم گرفته شد که گروه کارشناسی سوم با عنوان «گروه کارشناسی ترتیبات اجرایی» با هدف گفت‌وگو در خصوص ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم‌ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام تشکیل شود.

بر همین اساس، گفت‌وگوهای ایران و گروه ۱+۴ با ادامه جلسات کارگروه‌های کارشناسی در سه حوزه تحریم، هسته‌ای و ترتیبات اجرایی ‌در وین در جریان است. روز چهارشنبه (هشتم اردیبهشت ماه) نیز دو کارگروه هسته‌ای و تحریم کار بر روی متون را ادامه داده و کارگروه کارشناسی ترتیبات اجرایی نیز برای نخستین بار تشکیل جلسه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰
تو رو خدا چیزی نگید الان روس ها اخلال نکنند و حسین شریعتنداری یک تز جدید ندهد
چه سرعتی دارند ما که عجله ای نداریم احتمالا اروپایی ها عجله دارند چون ارزاق مردمشون داره تموم میشه
خدا کنه احیا بشه و اینقدر فشاری که روی ما مردم هست کمتر بشه، هر چند یک عده دلواپس هستند که مخالف احیا برجامند، چرا؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
پنبه دانه خواب دیدی؟




/
لطفا به هیچ شرکت خارجی اجازه ورود به ایران رو ندید. ما به عنوان مصرف کننده فقط دنبال محصول تولید داخل هستیم. تمام کارگران در اثر این ورود کالاها بیکار شدن، تمام شرکت ها و تولیدکننده ها تعطیل شدن، تمام سرمایه ها چه مادی و چه اجتماعی به هدر رفت. این شرکت ها هیچ سودی واسه ما نداشتن و نخواهند داشت هیچ وقت! اگر تحریم برداشته شد فقط دنبال صادرات باشین، نفت، زعفران، فرش، پوشاک و غیره و با پولش کشور رو خیلی قوی بسازید، مثل چین. قطار های سریع السیر، ساختمان های عظیم و زیبا، پارکها و مراکز تفریحی عالی و خلاصه با اتکا به خود مردم سطح زندگی مردم ایران رو بهتر کنید نه با ورود کالاهای بنجل خارجی.
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
حیف که بیش از یکبار نمیشه به این نظر مثبت داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
مگه همین الان کارخانه ها تعطیل نشدن ؟ مگه همین الان همین مثلا تولید کنندگان داخلی آه و ناله سر نمیدن که مواد اولیه نداریم ؟ البته بماند که برخی تولید کننده نیستند و فقط یا مونتاژ کارن یا میدن چینی ها براشون تولید کنه و برچسب بزنه
اگر هم بشود فقط برای تاثیرگذاری بر انتخابات است و بعد از آن روز از نو روزی از نو خام نشوید
بعضی از دلالان جان بر‌کف داخلی که ارتباط با بنجل سازان داخلی و اجناس آشغال چینی را دارند با بهانه حمایت از تولید داخلی برق از سه فازشون پریده که اگر مثلا اتوموبیل های خارجی با قیمت هفتصد هشتصد ملیون وارد بشوند کی آشغالها ی دو لگن ساز داخلی را میخرد قطعا ملت اگر جنس داخلی خوب باشد خودش اجناس خارجی را نمی خرد ولی این لگن ها با این قیمتها اجحاف به ملت است
برجام هیچ فایده برای ملت نخواهد داشت
فقط بعضیها از تحریم آزاد وبراحتی اموال الناس را در خارج به نفع خودشان مصادره خواهند کرد
قبل از خارج شدن ترامپ از برجام امیرآباد تهران آپارتمان متری ۶ میلیون تومن بود
پراید یک چهارم قیمت فعلی بود هرموقع قیمتهای کاهشی دوسال پیش رسیدیم آنموقع میتونیم بگیم برجام فایده ای به ملت داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل