بازدید 5500
۳

دادستان: کیفیت نان در خلخال پایین است

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: کیفیت نان پخت شده در این شهرستان پایین بوده و انتظار از دستگاه‌های بازرسی و نظارتی برخورد جدی با این مشکل اجتماعی است.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 28 April 2021

به گزارش «تابناک»، آرش جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از شروع ماه مبارک رمضان کیفیت نان پخت شده در منطقه به شدت رو به کاهش گذاشته و نانوایان فعال در چرخه تولید نان به جای پخت نان مرغوب و جلب رضایت مردم بیشتر به فکر کسب درآمد بیشتر با کار و تلاش کمتر هستند.

او افزود: فروش آرد خارج از شبکه توزیع توسط نانوایان دولتی و سهمیه‌پز ،کاهش کیفیت نان پخت شده در بیشتر نانوایی‌ها ، فروش نان به قیمت بیشتر از نرخ مصوب ، عدم رعایت ساعات پخت ، تعطیلی خودسرانه ، واگذاری محل نانوایی و بدون اخذ مجوز به اشخاص فاقد صلاحیت پخت نان از سوی متصدیان و دارندگان پروانه فعالیت نانوایی و عدم رعایت موازین بهداشتی از جمله تخلفات مشاهده شده در چرخه تولید نان است.

جعفری با بیان اینکه قوت غالب مردم خلخال نان بوده و در ماه مبارک رمضان مصرف نان برای استفاده در اوقات افطار و سحر از جمله نیازمندی‌های اساسی مردم منطقه است، گفت: در صورت بی‌توجهی مسئولان امر به این موضوع ، مسئولان کم‌کار در این زمینه مقصر شناخته شده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید براینکه شیوع ویروس کرونا و پیک چهارم آن نباید موجب غفلت مسئولان از سایر امور از جمله رسیدگی به وضعیت نابسامان پخت نان شود، افزود: از تشکیل صف در مقابل نانوایی‌ها باید جلوگیری شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
والا کجا کیفیت نون خوبه که هیچ نظارتی نیست مخصوصن تهران خراب شده
چه خبر مهمی است کیفیت نان انهم در خلخال امده پایین.
تنها کیفیت نیست وزن نان لواش شده ده گرم امکان رسیدگی نیست چون دستور خود دولت هست اعتراض مساوی مرگ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست