بازدید 10616
۴

ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع صوت ظریف

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به انتشار فایل صوتی ظریف، از دعوت وی به کمیسیون خبر داد و گفت: کمیسیون نسبت به بررسی محتوای فایل صوتی و اینکه چرا این فایل منتشر شده، ورود می کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 27 April 2021

به گزارش تابناک، مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به انتشار یک فایل صوتی از محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه، گفت: آقای ظریف را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دعوت می‌کنیم و کمیسیون نسبت به بررسی محتوای فایل صوتی و اینکه چرا و چگونه این فایل منتشر شده، ورود خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: شاید انتشار این فایل خارج از اختیار آقای ظریف باشد اما ایشان گفتند که دو نسخه از این مصاحبه وجود داشته که یک نسخه در اختیار وی و دیگری در اختیار مجموعه حسام الدین آشنا بوده است لذا این نوع فاش شدن مسائل یا حاکی از نقش بازی کردن است تا تعمدی در انتشار دیده نشود و نگویند که چرا در آستانه انتخابات و در جریان مذاکرات با این اقدامات مشکل ایجاد می‌کنید؟.

ذوالنوری اضافه کرد: از سوی دیگر به نظر می‌رسد، اگر مردم به موضوعاتی مانند گاندو علاقه‌مند می‌شوند به دلیل این است که در مجموعه دولت نفوذی و جاسوس وجود دارد و برآشفتگی آنان نسبت به گاندو غلط است بنابراین باید بپذیرند چنین درزهایی در دولت وجود دارد که در مجموع کمیسیون این موارد را بررسی خواهیم کرد./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۴
خوبه اینا سوژه پیدا کردند بیکار نباشن
چیزهایی که ظریف گفته رو همه مردم اطلاع دارند
ورود کن برادر . مگه دروغ گفته ؟. حرف حق همیشه تلخه
چرا مردم نباید این حرفها مهم بشنون؟ چرا مردم غریبه هستن؟ چرا مردم نباید بدانند که هیچ کاره هستن؟
بهانه جدید برای مانورهای نمایشی مجلس انقلابی
راستی عنابستانی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان