بازدید 14467
۴

عذرخواهی متفاوت شهردار تهران از مردم

شهردار تهران توئیت کرد: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی‌ها در برابر مردم نداشته‌ام و ندارم.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 27 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پیروز حناچی شامگاه دوشنبه در رشته توئیتی نوشت: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها در برابر مردم نداشته ام و ندارم ولی با مشاهده تحریف ها و تخریب های غیرتخصصی و غیرمنصفانه ای که با غفلت از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری در بحبوحه تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می شود لازم می دانم نوعی دیگر از مردم عزیر عذرخواهی نمایم.

وی ادامه داد: عذرخواهی می کنم که علی رغم همه‌ی اقدامات صورت گرفته نتوانستم همه دست اندازان به بیت المال را به دستان قانون بسپارم.

حناچی اضافه کرد: عذرخواهی می کنم که نتوانستم شهر را به طور کامل از چنگال رانت خواران رها کنم و بیت المالی را که با راه های مختلف در اختیار افراد خاص بود، از دستشان خارج کنم.

در بخش دیگر این توییت شهردار تهران گفته است: شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و شهرفروشی و توسعه شفافیت آغاز کردیم هرگز با این هجمه ها و تخریب ها متوقف نخواهد شد.

حناچی اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم و تایید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴
آقاي شهرداري که هيچ تسلطي بر عوامل و کارکنان خدومت نداري / با ذکر نه سلام و نه عليکي
اگر گذاشتند اين مطلب به دستان و يا چشمان مبارکتان بيفتد يک نظري هم به کارکنان خدومتان در منطقه يک شهرداري (بله شهرداري شميران) بيندازيد که ببينيد در ماه مبارک رمضان چطور کلاً خواب هستند. تشريف ببريد به ساخت و سازهاي غير مجاز و اراضي ملي حاشيه رودخانه دارآباد سري بزنيد اونقوت خيلي چيزها دستتان مي آيد و ديگر لازم به عذرخواهي نيست بلکه بايد استعفا بدهيد. شهردار ناحيه و شهردار منطقه تان که يا خواب هستند و يا اطلاع دارند و مماشات مي کنند.
در روز روشن نرده هاي حفاظ پارک و فضاي سبز را بريدند و با حضور کارمند مبارکتان کوچه را ديوار کشيدند و نرده ها را نيز فروختند و بردند و خوردند. مگر مي شود که با اين همه تماس با سامانه 137 و غير و ذلک که راه انداخته ايد هيچ فردي جوابگو نباشد. آقاي نامحترم شما حافظ مال و اموال بيت المال هستيد . چطور حاشيه رودخانه را مي گيرند و مي سازند و مي فروشند و اجاره مي دهند که جنابعالي خبردار نيستيد؟!!!!!
مگر مي شود کوچه را ديوار کشيد و ديد رودخانه و فضاي سبز را کور کرد و ساختمان ساخت ؟؟!!
در شميران (منطقه يک تهران) که اين اتفاقات مي افتد واي بر وضعيت نقاط دوردست
شوراي شهر، شهرداري، شهرداري منطقه يک و شهردار ناحيه آيا خوابند؟ !!
متأسفيم که فقط و فقط سياسي عمل مي کنيد و شعار مي دهيد.
چطور جنابعالي با دوچرخه تا محل کارتان تشريف مي بريد 50 تا دوربين و عکاسو فيلمبردار خبر تهيه مي کنند. آنوقت هيچ کدامتان از جنايت ضبط اموال و املاک ملي و بيت المال بي اطلاعيد؟
واي بر شما که چطور در روز رستاخيز پاسخگو خواهيد بود؟ واي بر شما
پاسخ ها
همکار سازمان بازرسی شهرداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
با سلام و احترام
اگر این مباحثی که میفرمایید صحیح است،لطفا در اسرع وقت با سازمان بازرسی شهرداری تماس گرفته و اعلام گزارش کنید و یا اینکه ادرس دقیق بدید ما بیایم بازدید
قوه قضائیه همراهی نکرد؟
فرصت سوزی کردید. کاری نکردید علاوه بر معذرت خواهی خجالت هم بکشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر