بازدید 13064
۷

ماجرای مسئولی که لباس پاکبان پوشید تا واکسن بزند

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا طی مصاحبه‌ای گفت: در یکی از استان‌ها فردی لباس پاکبان پوشیده و کلاه پوشیده و ماسک زده تا واکسن دریافت کند. این زمانی خیلی بد و وحشتناک می‌شود که چنین فردی در مسئولیت قرار بگیرد
کد خبر: ۱۰۴۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴ 27 April 2021

به گزارش تابناک، رئیسی افزود: درباره تزریق واکسن به افراد خارج از نوبت و به جای دیگران باید افراد تعهد اجتماعی و مسئولیت اجتماعی خود را رعایت کنند. این برای ما شعار است برای دنیا شعار نیست و به همین دلیل است که همه چیز سر جای خودش است.

وی گفت: در یکی از استان‌ها فردی که سه چهار بار به رئیس مرکز بهداشت آنجا مراجعه کرده بود و درخواست کرده بود که به او واکسن بزنند و رئیس مرکز بهداشت مخالفت کرده بود. آن فرد رفته لباس پاکبان پوشیده و کلاه پوشیده و ماسک زده تا واکسن دریافت کند. این زمانی خیلی بد و وحشتناک می‌شود که چنین فردی در مسئولیت قرار بگیرد. این خیانت در امانت است و نمونه‌های زیادی داشته ایم. فکر می‌کنیم این زرنگی و قدرت است.

سخنگوی ستاد کرونا اظهار داشت: برخی از مسئولین در جمعی که قرار می‌گیرند ماسک نمی‌زنند فکر می‌کنند این نشانه قدرت است. تا زمانی که این فرهنگ حاکم باشد ما خیلی نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
باز دارین حرمت مسئولین را زیر سوال می برید؟
خدایا خیلی صبوری
افشا کن
سمت شهردار در نقاط کوچک همواره حیاط خلوتی بوده اند برای پارتی داران نوپا ا تا اولین پله جاه طلبانه خود را طی کنند . به عباتی دیگرمکتبخانهای عملی از جیب ملت برای ایجد سابقه برای این افراد .
پس شاگردان این نوع مکتبخانه ها اغلب افرادی سودجو بی آبرو پررو و بی پروا هستند و تا اینگونه مدیران تربیت شوند مغلوم است که وقتی به سمت های بالاتر رسیدند دیگر نگران اینکه یکوقت گله را به گرگ بدهند نباید بود چون خودشان گرگ شده و گله را میخورند . و به یک واکسن هم رحم نمیکنند و اصلا نمیتوانند متوجخ خوب یا بد بودن اعمال خود بشوند چه رسد به اینکه رعایت کنند .
امثال این افراد در صف اول نماز جماعت می ایستند !! و در مناسبات مذهبی ریاکارانه شرکت می کنند !! و بیت المال را راحت می خورند !! و از حقوق و امکانات و ... بالایی هم بر خوردار هستند !!!
اینجا ایران است !!!
جالب اینه که رئیس مرکز بهداشت را عوض کردن به جای اینکه اون ادمی که خودشو پاک بان جا زده، اخراج کنند
برای مقابله چه کار کردید؟
احتمالا بسته به زرنگی طرف پست های بالاتری بهشون میدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی