بازدید 6080

پایان خریدی که قرار بود جای نیمار را در بارسلونا بگیرد

کد خبر: ۱۰۴۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 24 April 2021

نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد احتمال جدایی عثمان دمبله در فصل تابستان افزایش یافته است. قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2022 تمام می شود و هنوز توافقی مبنی بر تمدید قرارداد انجام نشده است. بارسلونا نمی خواهد تابستان سال بعد شاهد جدایی رایگان عثمان دمبله باشد و به همین دلیل و در صورت عدم تمدید، تابستان امسال این وینگر فرانسوی از بارسلونا جدا خواهد شد.

 

بارسلونا رقم 50 میلیون یورو را برای فروش عثمان دمبله تعیین کرده و به پیشنهاداتی کمتر از این عدد گوش نخواهد داد. به نظر می رسد در حال حاضر یوونتوس جدی ترین مشترین ستاره جوان بارسلونا محسوب می شود و ارکان این باشگاه ایتالیایی مذاکرات با مدیر برنامه عثمان دمبله را از همین حالا آغاز کرده اند.

 

این در حالیست که عثمان دمبله در تابستان سال 2017 و به عنوان جانشین نیمار لباس بارسلونا را به تن کرد. مدیران باشگاه اسپانیایی در این سالها تلاش فراوانی برای خرید دوباره نیمار انجام داده اند، اما به نظر می رسد این بازیکن به زودی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید خواهد کرد. حالا نه تنها امکان بازگشت این بازیکن وجود ندارد، بلکه احتمالا عثمان دمبله نیز در ماه های پیش رو از جمع بازیکنان بارسلونا جدا خواهد شد. از ممفیس دیپای به عنوان جانشین احتمالی عثمان دمبله در فصل تابستان نام برده شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل