بازدید 11530
۸

تصویر منتشر شده از مارمولک درون شکم مرغ تکذیب شد

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: تصویر منتشر شده از مارکولک در شکم مرغ پرکنده و کشتار روز در فضای مجازی این استان ساختگی بوده و صحت ندارد و اصل عکس هم مربوط به استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 22 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، از عصر دیروز تصویری در فضای مجازی استان ایلام مبنی بر وجود یک مارمولک مرده در شکم مرغ کشتار روز در حال انتشار گسترده است که باعث نارضایتی کاربران و اهالی رسانه شده است.

دکتر رامین پورنجف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: این تصویر مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد ساختگی است و با هدف تشویش اذهان عمومی و مصرف کنندگان یا تخریب دستگاه های نظارتی از جمله دامپزشکی و عملکرد کشتارگاه ها منتشر شده است.

وی افزود: فرایند ذبح مرغ با حضور کارشناسان مذهبی، بهداشتی و ناظران صورت می گیرد و مرغ بعد از کنترل نهایی بسته بندی و آماده توزیع در بازارهای مصرف می شود.

پورنجف یادآور شد: مرغ زنده بعد از حمل به کشتارگاه مرحله به مرحله مورد نظارت و بازرسی ناظران و تیم کارشناسی و نظارت مستقر در کشتارگاه قرار می گیرد.

وی افزود: مرغ های کشتار شده قبل از بسته بندی و حمل برای توزیع توسط ناظران کنترل نهایی می شوند تا مرغ های معیوب یا آسیب دیده و مریض از چرخه توزیع خارج و مرغ های سالم روانه بازارهای مصرف شوند.

وی اضافه کرد: اینگونه شیطنت های فضای مجازی موجب سردرگمی و استرس در بین مردم می شود تا مردم را نسبت به مرغ های بهداشتی کشتار روز و نیز تلاش های مداوم ناظران دامپزشکی بدبین کنند.

پورنجف با بیان اینکه سلامت مصرف کنندگان از اولویت های اصلی دامپزشکی است، به مصرف کنندگان مرغ های کشتار روز اطمینان خاطر داد: این مرغ ها مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند و سلامت آنها مورد تایید است.

وی یادآورشد: هرگونه ورود یا خروج مرغ از استان باید دارای مجوز حمل باشد و در طی ۲ ماه گذشته هیچ گونه مرغی از دیگر استان ها وارد ایلام نشده است و مردم نباید به این تصاویر استناد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
بدبختی اینجاست که تو این مملکت همه واقعیت‌ها در ابتدا تکذیب میشن!
افزایش قیمت بنزین هم تکذیب شد ! سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی توسط پدافند هم تکذیب شد ! در ایران اسلامی هر موضوعی که واقعیت داشته باشد تکذیب می کنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
واکسن پولی تکذیب شد!.. فرداش تایید شد
کار کار ترامپ و تحریمهای ترامپه
متاسفانه دروغگوی نهادینه شده است.
شده یکبار مسئولان بگویند واقعیت دارد با فرد خاطی شدیدا برخورد شدمتاسفانه همیشه تکذیب تکذیب اگر واقعا دروغ باشه ادم دلش نمیسوزه وقتی هراتفاق واقعی را تکذیب میکنند ادم دلش میخواد مقامات رادروسط شهر حلق اویز کنند وبعدش بگوییم تکذیب میکنیم
مرغی که قد قد میکنه ؛ غلطای بیخود میکنه .
كارشناس مذهبي!! چرا شغل كاذب درست مي كنيد. دستورالعمل ذبح اسلامي را اعلام كنيد و يك دوربين هم بگذارين اونجا. ماهي يك بار هم چك كنيد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل