بازدید 6101
۳

کشف دستبرد قاچاقچیان به لوله‌های نفت در خوزستان

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر از کشف سوخت قاچاق با استفاده از انشعاب‌گیری از لوله‌های انتقال نفت به طول پنج‌هزار متر در حوزه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 21 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان ، سرهنگ اکبر راشدنیا شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران اطلاعات پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، پنج هزار متر انشعاب لوله متصل به لوله های انتقال سوخت را در جاده آبادن _ ماهشهر شناسایی کردند.

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافت شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با تعبیه لوله در خوریات حوزه استحفاظی پاسگاه بوخضیر اقدام به قاچاق سوخت می کنند، ماموران دریابانی پس از شناسایی محل متوجه شدند قاچاقچیان از لوله های خطوط انتقال سوخت انشعاب گرفته و سپس با استفاده از لوله کشی به مسافت پنج هزارمتر از لب جاده به سمت خوریات اقدام به سرقت و قاچاق سوخت می کردند که با هوشیاری ماموران دریابانی ماهشهر این اقدام قاچاقچیان کشف شد و پیگیری لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این دستبرد در دست اقدام می باشد.

وی اضافه کرد: با اجرای این عملیات، پنج کیلومتر لوله زیر زمینی که برای برای انتقال سوخت قاچاق در اندازه های مختلف استفاده شده بود ، از زیر خاک کشف و جمع آوری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مگه نفت ملی نیست ، بنده خدا میخاسته سهمشو برداره ...
5 هزار متر !!!! هوشیاری ماموران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين حجم از عمليات لوله گذاري انجام شده و كسي نفهميده؟ واقعا عجيبه. مطمنا يك فرد عادي توانايي و دانش و همچنين نفوذ كافي براي اجراي چنين كاري نداشته و ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر