بازدید 14732
۷

کاری که مدیران شهرداری با پاکبانان کردند!

صفحه طنز و کارتون نیشخط با انتشار کارتونی از محمد طحانی به ماجرای عجیب مدیران شهرداری آبادان و جا زدن خود به عنوان پاکبان برای دریافت واکسن ضد کرونا پرداخت.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 18 April 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
متاسفانه سالهاست مردم از مدیران و کارمندان ادارات مخصوصا شهرداری اظهار نارضایتی دارند ولی دولتیان در روی مردم اکثرا با تکذیب نظر مردم همواره از کارکنان خود دفاع می کنند شرایط فعلی و بعضی اتفاقات اخیر کم کم دارد گفته مردم را ثابت می کند برخورد معاون جاد کشاورزی با خبرنگار جلو چشم مردم و این مورد شهرداری ها نشان از وضع موجود نظام اداری دارد اینها فکر می کنند مردم خادم و گماشته ایشان هستندو اینها را خداوند از سر لطف بر مردم حاکم کرده
و سایر مدیران با تصمیمات غلط با بقیه رعیت
مگر فقط همین یکی است همه جا رانت و انتخاب ایشان و امثالهم هم با رانت و پارتی بوده تنها چیزی که یافت نمی شود مساوات و عدالت و ... در بین مسئولان هست و بس. فقط تظاهر و بس.
با اجازه ات کارهایی دیگه هم می کنند . مثلا بعضی هاشون تو لیست بیمه عناوین شغلی ثبت می کنند که سخت و زیان آور است که زودتر بازنشسته شوند .
تنها واکسن و پاکبان ها نیستند مدیران شهرداری ها عامل بسیاری از مشکلات شهری هستند
مدیران شهرداری که این چنین کردن را بفرسید به جای پاکبانان چند ماهی تا اثر واکسن که از بین رفت برگردند به کار اسبقشون، با این مسأله که پاکبانان عزیز را از مزایا و حقوق مدیران شهرداری استفاده کنند در این چند ماه و مدیران خطاکار پر رو از مزایا و حقوق پاکبانان. اینجوری هم درس عبرت برای بقیه مدیران تون میشه و هم تنبیهی مناسب برای مدیران
نه تا این حد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل